×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
امدادرسانی به ۶۰۹ نفر آسیب دیده در لرستان

  • تیر ۱۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: سه ماه اول سال جاری امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده ناشی از ۱۴۷ حادثه به وسیله ۱۷۷ تیم عملیاتی صورت گرفت.

    امدادرسانی به ۶۰۹ نفر آسیب دیده در لرستان
  • صارم رضایی با اشاره به عملکرد سه ماهه اول ۱۴۰۰ معاونت امداد و نجات، اظهار کرد: معاونت امداد و نجات در سه ماه  اول سال ۱۴۰۰ در ۱۴۷حادثه  کار امداد رسانی به ۶۰۹ نفر آسیب‌دیده از حوادثی از قبیل حوادث  آتش سوزی جنگل و مرتع، جاده‌ای، خدمات حضوری، دریایی- ساحلی، رعد و برق، سیل و آبگرفتگی، شهری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان را انجام داده است.

    وی با بیان اینکه ۱۷۷ تیم عملیاتی در این حوادث بکار گیری شده است، افزود: این تیم‌ها متشکل از ۵۰۹ نفر نیروهای معاونت امداد و نجات در سراسر استان کار امداد رسانی را انجام دادند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: شعب خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد و پلدختر به ترتیب با ۳۵, ۳۰، ۲۹، ۱۷و ۱۰ حادثه، شعب داری بیشترین حوادث در استان بودند.

    رضایی به پایگاه‌های با بیشترین تعداد حادثه اشاره کرد و افزود: پایگاه‌های اباذر، خمه، شوراب، رازان و دوره چگنی پایگاه‌های بودند که بیشترین تعداد حادثه را امداد رسانی کردند.

    وی اضافه کرد: در این حوادث ۱۸۸ ناوگان ترابری شامل بالگرد، آمبولانس، خودرو کمک‌دار سبک و خودرو نجات تیپ ۱ و ۲ به کارگیری شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ۱۴۷ حادثه رخ داد چهار پرواز در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا و سلسله با ۱۳ سورتی پرواز نیز کار امداد رسانی را انجام دادند.

    رضایی با اشاره به امداد رسانی در حوادث آبی، ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، شش عملیات در حوادث آبی صورت گرفت که بیشترین حوادث مربوط به رودخانه کشکان، آبشار بیشه، سد رودبار و تنگه هلت است و حدود ۱۴ درصد کاهش حوادث غرقی و ۱۴ درصد افزایش تعداد فوتی‌ها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه اول ۱۳۹۹ بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *