×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
امسال ۱۰۰۰ شغل در استان لرستان ایجاد می‌شود

  • کد نوشته: 13362
  • مرداد ۱۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بر اساس تفاهم نامه‌های بسته شده با ادارات استان لرستان تا پایان سال حداقل ۱۰۰۰ شغل ایجاد می‌شود.

    امسال ۱۰۰۰ شغل در استان لرستان ایجاد می‌شود
  •  سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری نشست انعقاد تفاهم نامه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با برخی دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: بر اساس انعقاد تفاهم نامه سپاه پاسداران استان لرستان با برخی دستگاه های اجرایی در راستای اشتغال و محرومیت‌زدایی، تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی در بحث گیاهان دارویی جهت اشتغال در دهستان‌ها بسته شده است.

    وی افزود: تفاهم نامه دیگری با اداره  تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در راستای مشاغل خانگی و روستایی بسته شده که با ارائه تسهیلات شغل ایجاد کنیم.

    بیشتر بخوانید

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: تفاهم نامه‌ای با شیلات لرستان بسته شده  تا در بحث آبزیان بتوانیم از ظرفیت سدهای استان جهت تولید ماهی در قفس استفاده کنیم و همچنین می‌توانیم جهت تولید ماهی در خانه داشته  باشیم.

    وی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌های بسته شده  با ادارات استان لرستان  امیدواریم تا پایان سال بتوانیم حداقل ۱۰۰۰ شغل ایجاد کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *