×

انتقادها به مدیریت ورزش استان غیرکارشناسی است

  • کد نوشته: 5214
  • خرداد ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگوی اختصاصی با برنا در پاسخ به منتقدان عملکرد این دستگاه دراستان گفت: برمبنای شاخصهای مورد نظر وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش وجوانان لرستان یک دستگاه برتر درکشور ودارای سطح بالایی از موفقیت است. به گزارش نیساخبر“دکترعلی یاورعزیزپور با بیان این مطلب افزود: عملکرد اداره کل […]

    انتقادها به مدیریت ورزش استان غیرکارشناسی است
  •  

    انتقادها به مدیریت ورزش استان غیرکارشناسی است/در تمام شاخص ها جزء دستگاه های برترهستیم/موفقیت ها درطول تاریخ ورزش لرستان بی سابقه بوده است

    مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگوی اختصاصی با برنا در پاسخ به منتقدان عملکرد این دستگاه دراستان گفت: برمبنای شاخصهای مورد نظر وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش وجوانان لرستان یک دستگاه برتر درکشور ودارای سطح بالایی از موفقیت است.

    به گزارش نیساخبر“دکترعلی یاورعزیزپور با بیان این مطلب افزود: عملکرد اداره کل ورزش وجوانان لرستان  برمبنای شاخص های تعریف شده وزارت ورزش وجوانان کاملا روشن، شفاف ومثبت است البته نه برای کسی که خود را به ناآگاهی بزند و مغرضانه قضاوت کند.

     

    وی اظهارداشت: عملکرد این دستگاه ازحیث ورزش همگانی، قهرمانی، توسعه زیر ساخت ها، پژوهش، مسائل آموزشی و پرسنلی به گونه ایی چشمگیر است که کمتر کسی می تواند منکر تغییرات جدی و موفقیت های بدست آمده در دولت تدبیر وامید باشد.

     

    عزیزپور انتقادهای بی جا از عملکرد مدیریت ورزش وجوانان استان را ناآگاهانه وغیرکارشناسی ارزیابی کرد وبیان داشت: این اظهارنظرها ناپخته  است و هیچ منبع و ماخذ موثقی ندارد و مبتنی بر آگاهی میدانی ومحیطی نیست.

     

    وی با ابراز تاسف ازسخنان بی اساس  بعضی شخصیتهای تراز اول شهرستانی گفت: ازاین شخصیتها انتظار نمی رود اینگونه سخنان بی اساسی را بیان کنند و  احیاناً اغراض وخواسته های شخصی را بهانه قرار دهند تا عملکردی که مورد تایید دوست، منتقد، رقیب و حتی بدخواه بوده و همگان برمثبت بودن آن صحه می گذارند را نادیده بگیرند.

     

    مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  ادامه داد: این اظهارنظر ها جز  برای تحمیل خواسته هاچیزی نیست زیرا درجاهایی که این افرادحق دخالت ندارند قصد مداخله  داشته و بنده وظیفتاً مقاومت کرده ام.

     

    عزیزپور اظهارکرد: افرادی که حوزه خدمتشان نظارت است نباید در حوزه اجرا دخالت نمایند.

     

    وی تاکیدکرد: به صراحت عرض می کنم این قضاوت ها فاقد چارچوب، شاخص و  نظام مشخص است.

     

    مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان در ادامه گفت وگوی خود با برنا درخصوص جهش ها و موفقیت های حوزه ورزش و جوانان لرستان در دولت تدبیر و امید یادآور شد: با توجه به شاخصهای مختلف  رشد عملکرد اداره کل ورزش وجوانان بی سابقه بوده است ولی این  افراد  به صورت کلی وکلان گویی از عملکرد دستگاه ورزرش وجوانان استان اظهار نارضایتی می کنند و علاقه ای به دیدن و شنیدن عملکرد مثبت و پیشرفت های این دستگاه ندارند.

     

    عزیزپور با اشاره به رشد ورزشکاران سازمان یافته در لرستان تصریح کرد: در زمان مدیریت بنده طی آخرین آمار ارائه داده شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی کشور  با ۲۵ درصد رشد به ۴۵هزارو۴۲۵ نفر در سال ۹۵رسیده که این آمار درتاریخ ورزش لرستان سابقه نداشته است.

     

     

    وی ادامه داد: درحوزه عمرانی در این مدت قریب به ۳۲ ماه مدیریت  بیش از ۳۰ پروژه ورزشی را به افتتاح رسانده ایم که با میانگین ،افتتاح هرماه یک پروژه ، این موفقیت هم درطول ورزش لرستان بی سابقه است.

     

    عزیزپور اضافه کرد: در خصوص کمیت پروژه های به افتتاح رسیده درسال قبل به عنوان دستگاه برتر وزارت ورزش و جوانان شناخته شدیم ؛همچنین ازحیث پژوهش های کاربردی و مرتبط، روابط عمومی، توجه به ایثارگران و ابعاد دیگر نیز جز دستگاه های برتر کشور معرفی شده ایم، درحوزه جوانان با اعطاء ۳۳۳ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سال ۹۵ به زوج های جوان، اولین استان کشوریم وهمینطورجلسات ستاد ساماندهی استانی و شهرستانی بیشتری را نسبت به سنوات گذشته داشته ایم.

     

    عزیزپور با بیان اینکه بیشترین همایشهای پیاده روی وهمایش های خانوادگی ، دوچرخه سواری، بازی های بومی و محلی در روستا ها و … را درحوزه ورزشهای همگانی برگزار کردیم افزود: در بعد قهرمانی و از حیث کسب عنوان قهرمانی نیز در میادین ملی و بین المللی رشدی ۴۰درصد داشته ایم ودرخصوص میزبانی مسابقات با توجه به ظرفیت سازی انجام گرفته دارای افزایش  ۱۰۰ درصدی بوده ایم.

     

    وی اضافه کرد:درحوزه خیرین ورزشیار نیزدر یک قلم بیش از یک میلیون و پانصد هزار مترمربع زمین را خیرین ورزش لرستان به اداره کل هبه کردند که اخیراً هم اداره کل و هم نمایندگان خیرین مورد تقدیر مقام عالی وزارت قرار گرفته اند.

     

    عزیزپور با اشاره به رشد درآمد اداره کل از محل اجاره اماکن ورزشی عنوان کرد: ازحیث درآمدی که دراین دوسال ازمحل اجاره اماکن ورزشی به دست آمده است نسبت به مدیریت دولت قبل بیش از هزار درصد افزایش داشته ایم.

     

    وی بیان کرد: ما درآمد کمتر از صد میلیون تومان سنوات گذشته رابه یک میلیارد ۲۳۱ میلیون تومان ویک میلیارد و۲۵۷ میلیون تومان دردوسال گدشته(۹۴ و۹۵) افزایش داده ایم.

     

    عزیزپور با بیان اینکه ساماندهی هییت های ورزشی و ایجاد خانه های تخصصی درطول دولت یازدهم از سیاست های بوده که در این دولت پیگیری شده است یادآور شد:  علاوه بر این برای توسعه هرچه بیشتر ورزش استان دو اداره شهرستانی و پنج دفترنمایندگی را دربخش های استان  ایجاد کردیم که این موفقیت هم در نوع خودش کم نظیراست.

     

    وی با بیان اینکه فضای اداره کل ورزش استان فضایی صمیمی،کارآمد، پرتلاش و پویا است ابرازداشت: این موفقیت ها نتیجه این فضای خوب در حوزه منابع انسانی دستگاه ورزش استان است ؛درواقع اعتقاد به شایسته سالاری، تلاش برای پرداخت حق وحقوق پرسنل، هماهنگی پرداختی به پرسنل با سایر دستگاه ها و… باعث رضایتمندی  نیروها (چه قراردادی وچه پیمانی و رسمی) شده است.

     

    مدیرکل ورزش وجوانان لرستان درادامه به برنا تاکید کرد: منتهی برخی از روی عمد یا ناآگاهی و یا شاید غرض ورزی می خواهند خدمات مدیریت و پرسنل اداره ورزش و جوانان استان را نادیده بگیرند که امیدوارم ازاین پس شاهد اظهار نظر هایی که برای مردم هیچ آورده ای ندارد و باعث بهم خوردن تمرکز ورزش دوستان است نباشیم چون دولت نیازمند آرامش است تا خدماتش رابه عموم مردم ارائه کند.

     

    نتیجه تصویری برای مدیر کل ورزش و جوانان لرستان

    عضو هیات علمی دانشگاه لرستان در پایان با تاکید براینکه بعضی ها ممکن است از روی منظوری خاص و با غوغاسالاری بخواهند فضای کاری و اداری این دستگاه را متشنج کرده و صمیمیت و کارآمدی فعلی را برهم بزنند خاطر نشان کرد: ما از اینگونه بحث ها استقبال نکرده و نمی کنیم ولی چنانچه نیاز باشد شفاف سازی خواهیم کرد؛تاسیه روی شود هرکه در او غش باشد.

    گفت وگو: رضا جودکی نژاد| برنا

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *