×

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در لرستان/ ۳۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

  • تیر ۱۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین باندهای تهیه مواد مخدر در استان لرستان منهدم شد گفت: ۳۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد. به گزارش نیساخبر و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمد قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل پلیس مبارزه […]

    انهدام باند بزرگ مواد مخدر در لرستان/ ۳۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد
  •  

    مواد مخدر

    فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین باندهای تهیه مواد مخدر در استان لرستان منهدم شد گفت: ۳۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

    به گزارش نیساخبر و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمد قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با همکاری فرمانده شهرستان ازنا در  اقدامی دقیق و  اطلاعاتی موفق شدند یکی از زبده‌ترین، تیزترین و در عین‌ حال خطرناک‌ترین باندهای ورود مواد مخدر را به استان مورد ضربه قرار دهند.

    وی افزود: اقدام همکاران در راستای دستگیری این باند از یک ماه پیش آغاز شده بود و زمانی قصد داشتند این محموله را از یکی از استان‌های جنوبی به سمت استان‌های غربی حرکت دهند مورد تعقیب عوامل انتظامی استان لرستان قرار گرفتند که به ایست پلیس توجه نکرده و به مسیر خود ادامه دادند.

    فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: حدود یک ساعت تعقیب و گریز در محورهای داخل استان ادامه یافت که در نهایت نیروهای پلیس با توجه به تبحری که دارند به سمت  لاستیک دو دستگاه خودرو که این محموله را هدایت می‌کردند تیراندازی کرده و موفق شدند خودرو را متوقف کنند که در نهایت این باند در چنگال پلیس افتاد و از داخل خودرو ۳۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

    وی با بیان اینکه این عملیات در سطح کشور یک عملیات بسیار موفق بود تصریح کرد: این تیم تحت تعقیب استان‌های مختلف بود و در چند سال اخیر یکی از مهم‌ترین باندهای تهیه مواد مخدر بوده که خوشبختانه همکاران ما توانستند اعضای این باند را دستگیر کنند.

    قنبری بیان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف عامل اصلی باند و سه نفر دیگر از اعضای باند نیز دستگیر شدند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *