×

بخشدار جدید فیروزآباد سلسله معرفی شد

  • مرداد ۱۲, ۱۳۹۹
  • ۰
  • طی حکمی از سوی استاندار لرستان ” محمد شریف خنجری” به عنوان بخشدار جدید فیروزآباد سلسله معرفی شد.

    بخشدار جدید فیروزآباد سلسله معرفی شد
  • مدیرکل دفتر سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان روز یکشنبه در آیین معارفه بخشدار فیروزآباد با اشاره به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: اکنون شرایط کشور به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر شده است.

    علیرضا بیرانوند با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دولت پس از سیل در لرستان گفت: متاسفانه برخی سعی می کنند خدمات انجام شده را نادیده گرفته و آنها را به حاشیه ببرند در حالی که همین دولت تلاش های زیادی را در بازسازی خسارت های ناشی از سیل انجام داده است.

    وی با تاکید بر اینکه تخریب دولت حاکم سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد، افزود: باید با نگاه علمی به مدیریت و با تلاش و همدلی در جهت رفع موانع و مشکلات بکوشیم.

    بیرانوند با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری است که نصیب مسئولان شده و لازمه آن روحیه انقلابی و جهادی است، عنوان کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم از این رو مسئولان باید بیش از گذشته در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

    وی با اشاره به نخبه پررور بودن شهرستان سلسله، بیان کرد: نماینده سلسله و دلفان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و نگاه توسعه ای به کل استان دارد، تشکیل مثلت نماینده، فرماندار و امام جمعه می تواند نویدبخش توسعه شهرستان در مسیر رو به جلو باشد.

    بیشتر بخوانید

    فرماندار سلسله نیز با بیان اینکه تغییر مدیریت ها امری اجتناب ناپذیر است، افزود: مهم این است که متعهدانه مسئولیتی که به ما سپرده می شود را فارغ از نگاه سیاسی انجام دهیم.

    شریف خسروی با بیان اینکه مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی امید و نشاط را در بین مردم  و جوانان را افزایش دهند، عنوان کرد: امیدواریم بخشدار جدید با حداکثر توان در راستای رشد و توسعه بخش و رضایتمندی شهروندان تلاش نماید.

    محمد شریف خنجری بخشدار جدید فیروزآباد نیز با قدردانی از اعتماد استاندار و فرماندار سلسله، اظهار امیدواری کرد با کمک مردم، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها تحولات خوبی در این بخش رقم بخورد و اقدامات مدیران پیشین تداوم یابد.

    در این مراسم از زحمات حشمت نورعلی بخشدار پیشین قدردانی شد، گفتنی است محمد شریف خنجری از نیروهای فرمانداری سلسله بوده و سابقه بخشداری فیروزآباد را در سالهای گذشته در کارنامه خود دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *