×

برف راه ارتباطی ۲۶۵روستای استان لرستان را قطع‌ کرد

  • کد نوشته: 15676
  • دی ۲۷, ۱۴۰۰
  • ۰
  • معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه راه ارتباطی ۲۶۵روستای این استان به‌سبب بارش برف مسدود شده‌است، گفت: آزادراه خرم‌آباد- پل زال در صورت مساعد بودن وضعیت آب‌وهوا در هفته آینده بازگشایی می‌شود.

    برف راه ارتباطی ۲۶۵روستای استان لرستان را قطع‌ کرد
  • احمدرضا دالوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بارش برف سنگینی در استان لرستان شروع شده‌است، اظهار داشت: کلیه محورهای اصلی این استان در حال حاضر باز است و راهداران در تلاش هستند تا همه مسیرهای اصلی لرستان را باز نگه دارند.

    وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۲۶۵ روستا در استان لرستان مسدود، است افزود: راهداران به‌صورت لحظه‌ای برخی از این محورها را باز می‌کنند، ولی به‌سبب بوران و بارش شدید برف محورها مجدد بسته می‌شود.

    معاون عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: راه ارتباطی ۳۵روستا در خرم‌آباد،۸۰روستا در الیگودرز، ۱۰۰روستا در نورآباد و ۳۰روستا در بروجرد و چند روستای دیگر در این استان بر اثر بارش برف قطع است که راهداران در تلاش هستند که این محورها را باز کنند.

    وی در رابطه با بازگشایی مسیر رفت آزادراه خرم‌آباد به پل زال بیان کرد: با توجه به آسیب و خسارت جدی‌ای که ایجاد شده و با توجه به بارش‌های سنگینی که در این محور در حال حاضر داریم، امکان کار بتن‌ریزی به‌سبب هوای سرد و برودت هوا وجود ندارد.

    دالوند گفت: با توجه به بارش‌های لرستان ممکن است کار با کیفیتی در آزادراه خرم‌آباد- پل زال انجام نشود که به‌محض قطع بارش‌ها و مساعد شدن هوا طی بازه زمانی یک‌هفته‌ای این محور بازگشایی می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *