×

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سلسله

  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
  • ۰
  •   به گزارش نیساخبر وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور اعضاء و روسای ادارات مربوطه و به ریاست مهندس فلاح نژاد در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار سلسله در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در تأمین نیاز مردم دارد و در […]

    برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سلسله
  •  

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور اعضاء و روسای ادارات مربوطه و به ریاست مهندس فلاح نژاد در محل فرمانداری برگزار شد.

    فرماندار سلسله در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در تأمین نیاز مردم دارد و در این رابطه مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن تجارت و سایر دستگاه های ذیربط وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

    مهندس فلاح نژاد تاکید کرد: با توجه به قرا رسیدن ایام نوروز و لزوم جلوگیری از سوء استفاده سودجویان باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و وظیفه این کارگروه، نظارت بر اقلام مورد نیاز و ضروری است.

    فرماندار با بیان اینکه کار توزیع اقلام پر مصرف پرتقال و سیب از تاریخ ۲۰/۱۲/۹۵ تا ۲۰/۱/۹۶ است خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در خصوص اقلام مورد نیاز مردم ماننده میوه و گوشت و مرغ وجود ندارد و نکته ای که باید مد نظر باشد کیفیت بالا و قیمت مناسب این اقلام است که باید در این خصوص نظارت جدی صورت گیرد.

    وی به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و باید تلاش کنیم تا نظارت به صورت مستمر صورت گیرد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه مردم به دنیال کالای با کیفیت و ارزان قیمت هستند اظهار داشت: در این خصوص اقدام به برگزاری نمایشگاه بهاره شده است و همچنین در سطح بازار ۱۵ ایستگاه جهت توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است.

    در ادامه و پس از بحث و تبادل نظر اعضای ستاد تصمیماتی مصوب گردید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *