×

برگزاری یادواره ۵شهید روستای کرت آباد الشتر+عکس

  • کد نوشته: 5898
  • شهریور ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به همت پایگاه شهدای کرت آیاد حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) یادواره ۵ شهید این روستابرگزار شد به گزارش نیساخبر“دراین مراسم معنوی که با حضور خانواده معظم شهدا، کارکنان سپاه ناحیه الشتر و جمع کثیری از مردم ولایتمدار روستای کرت آباد برگزار شد ،فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به اهمیت واقعه غدیر در هرچه […]

    برگزاری یادواره ۵شهید روستای کرت آباد الشتر+عکس
  • به همت پایگاه شهدای کرت آیاد حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) یادواره ۵ شهید این روستابرگزار شد

    به گزارش نیساخبر“دراین مراسم معنوی که با حضور خانواده معظم شهدا، کارکنان سپاه ناحیه الشتر و جمع کثیری از مردم ولایتمدار روستای کرت آباد برگزار شد ،فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به اهمیت واقعه غدیر در هرچه باشکوه برگزار کردن مراسمات ویژه عید غدیر تاکید کرد.

    سرهنگ یوسفوند افزود:غدیر تنها یک روز نیست بلکه غدیر کلید خوردن تاریخ است. تاریخی به وسعت جهان و به عمق بشریت و انسانیت. پس انگاریدن آن به عنوان تنها یک عید، یک روز، بدون دانستن و تفکر در فلسفه آن ظلم به معنای تبلیغى، اندیشمندانه و جهادی آن است چراکهغدیر اساسی ترین برنامه  پیامبر اسلام(ص) برای دوام و عزت و شکوه اسلام است.

    محمود یوسفوند با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: شهدا بالاترین مقام را نزد خدای متعال دارند چراکه از تمامی تعلقات دنیوی خود گذشتند ودر راه خدا جنگیدند وجان خود را هدیه کردند.

    فرمانده ناحیه الشتر تصریح کرد : اگر امروز شاهد امنیت در کشور هستیم ثمره جان نثاری شهدای گرانقدریست که به امام زمان خود لبیک گفتند ودر راه آزادی و امنیت این کشور به میدانهای جنگ حق علیه باطل رفتند ود راین راه به شهادت رسیدند.

    وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده ایران اسلام گفت: بهترین راه برای مقابله با این هجمه سنگ رفاقت باشهدا و مدد جستن از آنان و الگو قرار دادن رفتار وکردار آنان است .

    درادامه مراسم پس از اجرای گروه سرود صاحب الزمان(عج) پایگاه کرت آباد برادر شهیدان عبدالرحمان و عبدالوهاب فتح الهی ،خاطراتی از شهدای این روستا بیان کردند.

    در پایان مراسم از صبر واستقامت خانواده معظم شهدای روستای کرت آباد تجلیل بعمل آمد.

     

    گزارش تصویری مراسم را در ادامه میتوان دید:

    [new_royalslider id=”25″]

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *