×

برگزاری یادواره ۵شهید فرهنگی شهرستان سلسله+عکس

  • کد نوشته: 4805
  • اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه است نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر: بی‌شک شهدا بزرگترین و بهترین معلمان انسان‌ها بشریت هستند چرا که آنان به بشریت درس مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دادند و امنیت امروز مدیون خون آن عزیزان است. به گزارش نیساخبر؛ به همت کانون […]

    برگزاری یادواره ۵شهید فرهنگی شهرستان سلسله+عکس
  • امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه است

    نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر: بی‌شک شهدا بزرگترین و بهترین معلمان انسان‌ها بشریت هستند چرا که آنان به بشریت درس مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دادند و امنیت امروز مدیون خون آن عزیزان است.

    یادواره شهدا در الشتربه گزارش نیساخبر؛ به همت کانون فرهنگیان سپاه ناحیه الشتر یادواره ۵ شهید فرهنگی این شهرستان درمحل کانون فرهنگی طلیعه برگزار گردید.

    در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبدلی، نماینده‌ ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر اظهار داشت: برگزاری یادواره ‌شهدا یکی از برنامه‌های فرهنگی در کشور است که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رشادت‌های آنها برگزار می‌شود.

    وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  و فراگرفتن روش و سلوک شهدا، حافظ ارزشهای اسلامی و خنثی‌کننده دسیسه دشمنان است.

    نماینده‌ ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه شهدا ضامن استمرار ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: اقتدار و پیشرفت و امنیت کنونی کشور به برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه بوده است و هیچ امری جز حضور همیشگی آحاد ملت در همه صحنه‌های حساس انقلاب و تبعیت محض از ولایت فقیه موجب عقب‌نشینی دشمن نشده است.

    وی با تأکید بر اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه است، ادامه داد: حضور مردم در صحنه یعنی ادامه داشتن راه شهدا لذا ما باید حافظ دستاوردهای این عزیزان باشیم چرا که تمام عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهداست.

    وی اضافه کرد: استکبار جهانی در دوران جنگ تمام تلاش خود را به کار بست تا نظام جمهوری اسلامی را به بن‌بست برساند ولی عاجز از این امر ماند چراکه چنین انسان‌های بزرگی همانند شهدای گرانقدر هشت‌سال دفاع مقدس با پیروی از منویت ولی فقیه زمان، از تمام هستی خود گذشتند تا ایران اسلامی سربلند باقی بماند.

    حجت‌الاسلام عبدلی بیان داشت: این خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که امروز تمام معادلات دشمن را به هم زده و نظام اسلامی ایران را در تمام دنیا پیشتاز و سربلند کرده است.

    وی با بیان اینکه شهدا بزرگترین و بهترین معلم بشریت هستند، ابراز داشت: آنان به همه ما درس مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دادند و همچنین در وصایای شهدا نکات بسیار زیبا و ارزشمندی بیان شده است که باید قدر دانست و در مسیر آنام ثابت قدم ماند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین و بهترین معلم بشریت هستند چرا که آنان به همه ما درس مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دادند، خاطرنشان کرد: معلمان به دلیل نقش هدایتگری و روشنگری در جامعه که رسالت انبیاء است، از جایگاه ارزشمند و خاصی برخوردار هستند.

    وی با بیان اینکه مسئولیت ما در زمان کنونی بسیار سنگین و حتی سنگین‌تر از شهداست، گفت: ما باید سعی کنیم در این مسیر ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

    وی با اشاره به نقش فرهنگیان و معلمان در هدایت افکار آحاد جامعه در مسیر انقلاب اسلامی، افزود: فرهنگیان و معلمان از افراد تأثیرگذار و راهنمایان بوده‌اند و سربازانی که تربیت کرده‌اند که به مدد خداوند انقلاب را به پیروزی رساندند و هم اکنون نیز انتظار داریم دانش‌ آموزانی که تربیت می‌شوند ادامه دهنده راه همین شهدا باشند.

    حجت‌الاسلام عبدلی در پایان تنها راه تکریم و حفظ حرمت شهدا‌ و خانواده  را پیمودن راه ایثار و فداکاری و خدمت صادقانه به مردم دانست و تأکید کرد: همه باید در قبال این سرمایه‌های گران‌بها احساس مسئولیت داشته باشیم و با تمام توان از آرمان‌های آنان که همان ارزش‌های انقلاب اسلامی است، دفاع کنیم.

    انتهای پیام/

    [new_royalslider id=”15″]


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *