×

به بهانه نهمین سالروز مجروحیت سیدنورخدا موسوی؛ مسابقه دل نوشته شهید زنده برگزار می شود

  • کد نوشته: 3074
  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
  • ۰
  • مسابقه دل نوشته نویسی شهید زنده به مناسبت فرارسیدن نهمین سالگرد مجروحیت سید نورخدا موسوی برگزار می شود. به گزارش نیساخبربه مناسبت فرارسیدن نهمین سالگرد مجروحیت سید نورخدا موسوی مسابقه دل نوشته نویسی شهید زنده برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود در زمینه ساخت کلیپ، طراحی عکس […]

    به بهانه نهمین سالروز مجروحیت سیدنورخدا موسوی؛ مسابقه دل نوشته شهید زنده برگزار می شود
  • مسابقه دل نوشته شهید زنده برگزار می شود

    مسابقه دل نوشته نویسی شهید زنده به مناسبت فرارسیدن نهمین سالگرد مجروحیت سید نورخدا موسوی برگزار می شود.

    به گزارش نیساخبربه مناسبت فرارسیدن نهمین سالگرد مجروحیت سید نورخدا موسوی مسابقه دل نوشته نویسی شهید زنده برگزار می شود.

    علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود در زمینه ساخت کلیپ، طراحی عکس و دل نوشته نویسی را حداکثر تا ۱۷ اسفندماه به آی دی های @kanize_zainab و @raziyehtobeh ارسال کنند در پایان به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

    “سید نورخدا موسوی مفرد” جانباز صد درصد لرستانی در مبارزه با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در ۱۷ اسفندماه ۸۷ در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان در عملیات کمین بر اثر اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع جانبازی مفتخر گردید.

     پیش از این نیز، کتاب “دل نوشته‌هایی برای بابای زهرا” توسط کبری حافظی؛همسر گرامی شهید زنده لرستانی “سید نورخدا موسوی مفرد ”  و با همکاری بهروز بیات و حمید مهدوی تهیه و تنظیم‌شده است.

    کتاب “دل نوشته‌هایی برای بابای زهرا مجموعه‌ای از دل نوشته‌های منتخب و برتر مسابقه شهید زنده لرستانی است که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

    پیام رهبرمعظم انقلاب برای کتاب دل نوشته‌هایی برای “بابا زهرا” به این شرح است: دورود بر عزیزانی که با درخشش‌های خود این فصل از تاریخ کشور را درخشان کردند و با فداکاری شجاعانه خود خون تازه  در رگ این ملت و کشور دواندند.

    سلامتی، صبر، اجر و سرافرازی شمارا از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنیم.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: خبر افلاک
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *