×

بیانیه حجت الاسلام محمدی نماینده ادوار مختلف مجلس در حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری

  • کد نوشته: 4956
  • اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • حجت الاسلام شیخ محمد محمدی نماینده ادوار مختلف مجلس با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام نمود.   به گزارش نیساخبر”حجت الاسلام شیخ محمد محمدی نماینده ادوار مختلف مجلس با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام نمود. متن بیانیه به شرح ذیل […]

    بیانیه حجت الاسلام محمدی نماینده ادوار مختلف مجلس در حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری
  • حجت الاسلام شیخ محمد محمدی نماینده ادوار مختلف مجلس با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام نمود.

     

    به گزارش نیساخبر”حجت الاسلام شیخ محمد محمدی نماینده ادوار مختلف مجلس با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام نمود.
    متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
    ????
    بسم رب الشهدا و صدیقین
    عرض سلام و ادب خدمت مردم ولایت مدار لرستان خصوصا شهرستان های دلفان وسلسله که لطفشان همواره شامل حال بنده بوده و هست،در آستانه رویداد بزرگی هستیم که باز هم همگی با هم با امدن پای صندوق های رای به ندای رهبر انقلاب لبیک بگوییم، بنده هم ضمن احترام به همه کاندیداهایی که از نخبگان کشور و مورد تایید شورای نگهبان بوده اند، حمایت خود را از حجت الاسلام والمسلمین رییسی اعلام میدارم البته اعتقاد دارم وجود پویا و فعال دو حزب اصول گرا و اصلاح طلب باعث اعتلاء و پیشرفت کشور است و مانع بزرگی برای ایجاد فساد ریشه دار لذا اصل حضور را مهمتر می دانم،

    از طرفی همانطور که سالها سعی نمودم پایبند اصول و حامی رهبر عزیزمان باشم امسال هم شکرگذارم که جبهه حزب الله منسجم و هماهنگ و با برنامه وارد این عرصه بزرگ شده و مانع شیطنت معاندین و دشمنان این جبهه شده است.و در پایان افرادی را که به به نام اصول گرایی از کاندیدای دیگری خارج از جبهه حزب الله حمایت می کنند توصیه می کنم به تقوای الهی که جز بدنامی رنگ عوض کردن و نفاق ثمری برایشان ندارد و دعا می کنم متوجه شوند برد و باخت مسئله اصلی نیست.
    محمد محمدی

    منبع: سلام دلفان


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *