×

تولید بیش از ۴هزار تن عرقیات گیاهی در شهرستان سلسله

  • کد نوشته: 5269
  • خرداد ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرجهادکشاورزی شهرستان سلسله گفت: کارگاه تولید عرقیات گیاهی شهرستان سلسله ظرفیت تولید بیش از ۴ هزار تن عرقیات گیاهی را دارد. به گزارش نیساخبر“هادی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: امکان تولید چهار هزار و ۳۰۰ تن عرقیات گیاهی درسال در کارخانه تولید اسانس و عرقیات گیاهان دارویی شهرستان سلسله ایجاد […]

    تولید بیش از ۴هزار تن عرقیات گیاهی در شهرستان سلسله
  • مدیرجهادکشاورزی شهرستان سلسله گفت: کارگاه تولید عرقیات گیاهی شهرستان سلسله ظرفیت تولید بیش از ۴ هزار تن عرقیات گیاهی را دارد.

    به گزارش نیساخبر“هادی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: امکان تولید چهار هزار و ۳۰۰ تن عرقیات گیاهی درسال در کارخانه تولید اسانس و عرقیات گیاهان دارویی شهرستان سلسله ایجاد شده‌است.

    وی افزود: نعناع، شوید، بابونه، گل محمدی، گل گاوزبان، نعناع فلفلی، گشنیز و آویشن از جمله گیاهانی است که در این کارگاه صنعتی کشت می‌شود.

    مدیر جهاد کشاورزی سلسله یادآور شد: کارخانه تولید عرقیات گیاهی در منطقه پرسک سلسله وجود دارد و اولین کارخامه صنعتی تولید اسانس و عرقیات گیاهان دارویی در لرستان است.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر این کارخانه ظرفیت تولید چهار هزار و ۳۰۰ تن اسانس و عرقیات گیاهان دارویی را در سال دارد.

    این مسوول بیان کرد: این کارخانه شامل تولید ۴ فرآورده اسانس و عرقیات گیاهان دارویی، تولید نوشابه‌های گیاهی و تولید کرم، لوسیون‌های گیاهی است.

    سپهوند با اشاره به اینکه این کارخانه از سال ۷۲ کار خود را در زمینه تولید عرقیات گیاهی به روش سنتی آغاز کرده‌است، ادامه داد: این کارخانه در حال حاضر به علت کمبود مواد اولیه با یک سوم ظرفیت کار می‌کند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *