×

کرونا از خیال تا واقعیت:
ثبت ۲۸ مورد کرونای مثبت در سلسله ظرف یک روز

  • کد نوشته: 13676
  • شهریور ۱۸, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان سلسله تاکنون، ۶۸۴ بیمار کرونا مثبت داشته ایم.

    ثبت ۲۸ مورد کرونای مثبت در سلسله ظرف یک روز
  • حمزه حسنی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در سالن جلسات فرمانداری سلسله، اظهار داشت: تاکنون ۳۴ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در شهرستان سلسله به ثبت رسیده است که آمار بالایی است.

    وی بیشترین تاثیر در بالا بودن آمار ابتلا به بیماری کرون در شهرستان را برگزاری مراسم های عروسی و ختم عنوان کرد و افزود: در شهرستان سلسله در یک روز ۲۸ نفر کرونایی مثبت داشته ایم که بسیار نگران کننده است و می طلبد که قدری هوشیارتر باشیم.

    وی با اشاره به مراجعه ۸۰ نفر از شهروندان شهرستان ظرف یک روز به مرکز غربالگری برای تست کرونا، خاطرنشان کرد: متاسفانه آنچه مبرهن است، تصمیمات مقطعی در اینخصوص کارساز نیست و در حال ورود به پیک سوم شیوع این بیماری در شهرستان هستیم.

    حسنی با اشاره به ابتلای سه نفر از پرستاران بخش آی سی یوی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان به بیماری کرونا، ادامه داد: اگر همین رویه ادامه داشته باشد به تعطیلی بسیاری از بخش های بیمارستان منجر خواهد شد چرا که با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم شد.

    وی با اشاره به پر بودن ظرفیت تخت های بیمارستانی، افزود: متاسفانه تخت برای بستری بیماران وجود ندارد و ادامه این روند کار را سخت تر خواهد کرد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله بیان کرد: از لحاظ کنترل بیماری کرونا در وضعیت مناسبی هستیم اما با ایده آل ها و استانداردها فاصله داریم و به همین دلیل در شیوه برگزاری کلاس ها به روش حضوری باید با احتیاط بیشتری عمل کنیم.

    وی ضدعفونی و گندزدایی مرتب تمامی فضاهای آموزشی، وجود ژل شستشو و الکل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در مدارس در پیشگیری از شیوع بیماری در بین دانش آموزان را بسیار موثر دانست و بر انجام آنها توسط آموزش و پرورش تاکید کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *