×

جشن نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در الشتر برگزار می شود

  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • حجت الاسلام موسوی با اشاره به جشن نیمه شعبان گفت: هدف از برگزاری این جشن ها و مراسمات این است که با برنامه‌های خود روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت را در مخاطبین افزایش دهیم.   به گزارش نیساخبر؛ جلسه هماهنگی جشن نیمه شعبان در شهرستان الشتر با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی […]

    جشن نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در الشتر برگزار می شود
  • حجت الاسلام موسوی با اشاره به جشن نیمه شعبان گفت: هدف از برگزاری این جشن ها و مراسمات این است که با برنامه‌های خود روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت را در مخاطبین افزایش دهیم.

     

    به گزارش نیساخبر؛ جلسه هماهنگی جشن نیمه شعبان در شهرستان الشتر با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزارشد.

    در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدسجاد موسوی امام جمعه الشتر اظهار داشت: وجود مبارک حضرت مهدی(عج) منشأ خیر و برکت و توجهات خاص الهی به عموم امت اسلامی خصوصا ملت بزرگ ایران است.

    وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، اعیاد شعبانیه بویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی در میان جوانان است.

    وی ادامه داد: امید است که برگزاری جشن نیمه شعبان با همکاری همه ی نهادها و مردم در فضایی پرنشاط و سالم و به دور از هرگونه انحراف در شهرستان  سلسله شاهد باشیم.

    حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک نیمه شعبان خاطرنشان کرد: جود اهل بیت(ع) سرمایه‌ای ارزشمند برای مسلمانان است که باید در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیش از پیش تلاش کنیم و بزرگداشت آن بزرگواران به نوعی تعظیم شعائر دینی و مذهبی است.

    وی با بیان اینکه شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است گفت: همه باید با وظایف منتظران واقعی آشنا شوند و یکی از دسیسه‌های دشمنان مکتب تشیع این است که مراسم مذهبی را در جامعه کمرنگ و بی‌اهمیت جلو دهد.

    حجت الاسلام موسوی افزود: هدف از برگزاری این جشن ها و مراسمات این است که با برنامه‌های خود روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت را در مخاطبین افزایش دهیم.

    وی با تاکید بر مردمی اجراشدن جشن نیمه شعبان افزود: امیدواریم جشن نیمه‌شعبان امسال گسترده تر از سالهای گذشته و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: جشن نیمه شعبان در الشتر، جمعه‌شب در پارک شهید باهنر این شهر با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

     انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *