عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی مایه امید مستضعفان عالم و یاس و ناامیدی استکبار جهانی و نظام سلطه است و توانسته است با وجود دشمنی‌های عمیق و جبهه گسترده آنها، مسیر پیشرفت را طی کند و البته دشمن هم از این بابت عصبانی است و می‌خواهد به هر نحو ممکن زهر خود را به این ملت و کشور بریزد و مانع از ادامه روند پیشرفت کشور شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی بزرگترین نعمتی است که خدا به ما داده است. پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ و تشکیل جمهوری اسلامی به معنای پیاده شدن کامل اسلام نیست بلکه با پیروزی انقلاب صرفا از تحت تسلط کفار خارج شدیم و مانع اصلی برای تحقق اسلام برداشته شد و راه برای رسیدن به جامعه اسلامی هموار و شرایط فراهم گردید.

گودرزی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بین آحاد مردم انشقاق و گسست ایجاد کند و نقاط قوت کشور را هدف قرار داده و مانع از شکوفایی ظرفیت های بی بدیل و پایان ناپذیر جمهوری اسلامی ایران گردد چرا که جمهوری اسلامی ایران قادر بوده است با وجود همه وسوسه های شیطانی اما راه خودش را که همانا خیر و صلاح مردم و جامعه انسانی به گستردگی کل عالم است، پیدا کرده و در آن راه قدم های بزرگ و موثر بردارد.

وی گفت: وضع احکام الهی توسط خدای متعال که سازنده روح و جسم انسان است و او به صلاح و فساد واقعی بشر واقف است، حتما نافع و موجب خیر و هدایت انسان است.

گودرزی ادامه داد: برخی وقتی بحث حجاب در جامعه مطرح می‌شود نوک پیکان را به سمت موضوعات دیگر می‌برند انگار توجه به این مسئله یعنی بی توجهی به مسائل دیگر! نخیر اتفاقا بی توجهی به احکام الهی یعنی زمینه سازی برای توسعه ولنگاری در جامعه و رها کردن مسائل دیگر و بی‌تفاوتی نسبت به خود و دیگران.

وی اظهار داشت: کشف حجاب و زیر پا گذاشتن احکام الهی مقدمه ولنگاری و بی‌بندوباری و برهنگی و غایت آن، شکستن حریم خانه و فروپاشی خانواده و بی‌قید و بند شدن انسان‌ها نسبت به یکدیگر است.

وی گفت: مبارزه با بی‌حجابی به معنای سکوت در برابر فسادهای اقتصادی و مسائل دیگر نیست و طرح این شبهه که بی حجابی را رها کن و برو اختلاسگران را درست کن، یک خدعه و فریب است. در زمان طاغوت که اهمیت به احکام الهی و شرع داده نمی شد اتفاقا اهمیت به منافع مردم هم داده نمی‌شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: شاهِ مملکت دزد بود و دزدی در ذات حکومت بود اما امروز رهبر نظام و خیل عظیمی از مدیران ارشد، ضد فساد و حامی حقیقی منافع مردم هستند و البته دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی هم با دزدان و اختلاسگران برخورد می‌کنند و در نگاه نظام، حتما خیانت به بیت المال و مردم اعظم خیانت هاست اما دشمن نمی‌خواهد اینها دیده شوند.

گودرزی تصریح کرد: حاکمیت وظیفه دارد که با هر عاملی که به تباهی جامعه منجر می شود مقابله نماید و مجلس هم قطعا بی تفاوت نبوده و نیست.
وی گفت: مجلس در خصوص تعالی خانواده و همچنین مسئله حجاب ورود ارزشمندی داشته و حتما نسبت به کشف حجاب که بلای خانمان سوزِ کانون خانواده هاست بی‌تفاوت نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر راه انبیای الهی و شیوه صالحان و در واقع کمک به جامعه و پشتیبانی از مردم مسلمان است و اگر در جامعه درست تحقق یابد باعث احیای سایر واجبات می شود و سبب توسعه‌ی خیر و خوبی در جامعه می‌شود.

انتهای‌پیام/