×

حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری ملت ایران است

  • دی ۹, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت:حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است

    حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری ملت ایران است
  •  حجت الاسلام علی درویشی امروز در مراسم گرامیداشت ۹دی که در محوطه باز سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد با بیان اینکه بصیرت در این برهه یک امر کلیدی است اظهار داشت:حماسه ۹دی و مکتب شهید سلیمانی مشخص کرد که با زبانی جزء اقتدار نمی‌شود با دشمن صحبت کرد و ملتی که منفعل عمل کند محکوم به شکست است.

    وی با اشاره به اینکه مشکل ما در داخل کشور، غرب گراهایی هستند که به دشمن اعتماد می‌کنند افزود: در این شرایط که در وضع تحریم‌های ظالمانه بر علیه ما با شکست مواجه شده اقدام به توطئه‌های کورکورانه و ترور فرماندهان ارشد همچون سردار سلیمانی می‌کنند.

    مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: بصیرت یعنی شناخت و دشمن شناسی که نباید اسیر فتنه‌ها و گمراهی شویم، در این مسیر برخی‌ها از جمله روحانیونی هم امروز هستند که در فضای مجازی دم از بی بصیرتی می‌زنند و از راه انقلاب و ولایت منحرف شدند.

    وی با اشاره به اینکه ۹دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است بیان کرد: دشمن  اصل اقتدار نظام جمهوری اسلامی هدف قرار داده است که باید با آن مقابله کرد.

    درویشی گفت: فتنه انگیزی و دوگانگی با عناوین مختلف معاهده، قراردادهایی همچون ۲۰۳۰ و برجام به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و مسئولان ما باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اسیر فتنه شوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *