×

خدشه دار کردن ساحت فرهنگی مردم لرستان شایسته نیست

  • کد نوشته: 15910
  • اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن انتقاد صریح، نسبت به حواشی ایجاد شده در جریان ” پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام ” گفت: برای برگزاری این جشنواره، هیچگونه مجوزی از این اداره کل اخذ نگردیده است.

    خدشه دار کردن ساحت فرهنگی مردم لرستان شایسته نیست
  • به گزارش نیساخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، منصور احمدی ضمن انتقاد از حواشی به وجود آمده در جریان برگزاری ” پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام ” که از چند روز گذشته در باغ گلستان خرم آباد در حال برگزاری است، گفت: این حواشی به هیچ عنوان در شان مردم فهیم و فرهنگمدار لرستان و خرم آباد نبوده و ناشی از عدم درایت و کم توجهی برگزار کنندگان بوده است.

    وی تصریح کرد: تعاملات فرهنگی در بین اقوام ایرانی و استان، یک ضرورت است، اما برای گام نهادن در این مسیر نیازمند مطالعه، تحقیق و پژوهش و برنامه ریزی دقیق هستیم تا خدای ناکرده در جریان اجرا شاهد زیر سوال رفتن شائنیت هیچ یک از اقوام و اقشار ملت ولایتمدار و متدین ایران نباشیم.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس با اشاره به تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: در قالب این سند تمامی شاخص های فرهنگی استان شناسایی و احصاء گردیده و در قالب برنامه های اجرایی تدوین شده است تا به تقویت زیرساخت های فرهنگ عمومی استان منجر گردد.

    احمدی در پایان تاکید کرد: در راستای برگزاری بخش های مختلف این جشنواره، هیچگونه مجوزی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اخذ نگردیده است که جای تعجب دارد و مسببین باید پاسخگوی خدشه دار شدن ساحت فرهنگی مردم لرستان باشند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *