×

دختر لرستانی مجوز انتشار صدایش را از رهبر انقلاب گرفت

  • اسفند ۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  • دختر لرستانی مجوز انتشار صدایش را از رهبر انقلاب گرفت تمامی اعضای ۵ نفره خانواده حنانه از قاریان و حافظان قرآن هستند اما بنا به گفته پدرش استعداد این دختر فوق العاده ویژه و خاص است. به گزارش نیسانیوز، حنانه خلفی حافظ خردسال قرآنی است که از سن دو سالگی بر سفره تعالیم کتاب الهی […]

    دختر لرستانی مجوز انتشار صدایش را از رهبر انقلاب گرفت
  • دختر لرستانی مجوز انتشار صدایش را از رهبر انقلاب گرفت

    دختر لرستانی مجوز انتشار صدایش را از رهبر انقلاب گرفت

    تمامی اعضای ۵ نفره خانواده حنانه از قاریان و حافظان قرآن هستند اما بنا به گفته پدرش استعداد این دختر فوق العاده ویژه و خاص است.

    به گزارش نیسانیوز، حنانه خلفی حافظ خردسال قرآنی است که از سن دو سالگی بر سفره تعالیم کتاب الهی تلمذ کرده و ظرف ۲ سال توانسته موفق به حفظ کل قرآن کریم شود.

     

    ثمره دو سال آموزش، حفظ و قرائت صحیح آیات کلام الله در کنار سن پایین و مهارت ویژه او در یادگیری باعث شده تا اهالی این حوزه او را نابغه قرآنی بنامند.

     

    با وجود اینکه تمامی اعضای ۵ نفره خانواده حنانه از قاریان و حافظان قرآن هستند اما بنا به گفته پدرش استعداد این دختر فوق العاده ویژه و خاص است.

     

    از بین تمامی مراسم و برنامه هایی که این حافظ خردسال در آن شرکت داشته، ملاقات با رهبر انقلاب تبدیل به یکی از پر خاطره ترین دیدارهای او شده است.

     

    رهبری پس از تشویق و ستودن این نابغه قرآنی اجازه قرائت یک دوره کامل ترتیل کلام الله را برای او صادر کردند تا راهنمای خوبی برای مشوقان این عرصه باشد.

    حنانه اصاتا اهل شهرستان ازنا وساکن تهران است..

     

    نتیجه تصویری برای حنانه خلفی

     

    ایمان مظفری

     

    انتهای پیام/

    منبع: صدای ازنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *