×

دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه بر روی تاکسی های خرم آباد نصب می شود

  • کد نوشته: 14288
  • آذر ۲۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • ارمغان، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: ۸۰۰ دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه تا پایان سال بر روی تاکسی های خرم آباد نصب می شود.

    دستگاه پرداخت الکترونیک کرایه بر روی تاکسی های خرم آباد نصب می شود
  • مسعود ارمغان  اظهار داشت: در راستای نصب دستگاه الکترونیکی پرداخت کرایه تاکسی تاکنون ۴۰۰ دستگاه در مرکز استان این دستگاه را نصب کرده اند و به صورت الکترونیکی، کرایه دریافت می کنند.

    وی افزود: تا پایان سال تلاش می شود تا ۴۰۰ تاکسی دیگر نیز این دستگاه را نصب کنند و فاز بعدی این برنامه در سال آینده اجرایی می شود.

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد تصریح کرد: تاکسی هایی که مجهز به این دستگاه ها هستند در این مدت نقص یا مشکلی نداشته و قرار است همه ۲۳۰۰ دستگاه تاکسی خرم آباد این دستگاه ها را نصب کنند.

    ارمغان عنوان کرد: در صورتی که مسافران تاکسی شرایط برای این نوع پرداخت را نداشته باشند می توانند از طریق کارت خوان ها اقدام کنند.

    وی با اشاره به این که پرداخت الکترونیکی برای اتوبوسرانی هم در نظر گرفته شده است گفت: ثبت نام رانندگان اتوبوسرانی برای دریافت این دستگاه ها در حال انجام است تا بتوانند این دستگاه ها را نصب کنند.

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی برای دریافت این دستگاه ثبت نام می کنند و بعد از تحویل مدارک، اقدامات بعدی برای دریافت دستگاه انجام می شود که ضروری است تا رانندگان نسبت به تکمیل مدارک برای دریافت این دستگاه اقدام نمایند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *