×

سرهنگ شیراوژن خبر داد:
دستگیری تعدادی از آشوبگران تجمعات روز گذشته شهر خرم‌آباد

  • آبان ۲۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • اگر کسانی قصد تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را داشته باشند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

    دستگیری تعدادی از آشوبگران تجمعات روز گذشته شهر خرم‌آباد
  • معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: تعدادی از آشوبگران تجمعات روز گذشته خرم‌آباد که به تخریب اموال عمومی اقدام کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

    سرهنگ رضا شیراوژن  پیرامون تجمعات اعتراضی روز گذشته خرم آباد در خصوص قیمت بنزین با اشاره به اینکه پس از اعلام نرخ جدید بنزین به صورت سراسری، تعدادی از آشوبگران روز گذشته به تخریب اموال عمومی در خرم آباد اقدام کردند، اظهار داشت: بلافاصله با حضور مامورین پلیس و همکاران امنیتی، این افراد شناسایی و تعدادی از آن ها دستگیر شدند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت به حالت عادی برگشته است، تصریح کرد: مردم هم در حال انجام امور روزمره خود هستند، انتظار ما این است مردم صف خود را از صف آشوبگران جدا کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی برای آن ها پیش نیاید.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: تعدادی از آشوبگران دستگیر شده اند و برای آن ها تشکیل پرونده شده و تحویل مقامات قضایی شده اند.

    سرهنگ شیراوژن افزود: از دادستان خرم آباد تشکر می کنیم که بلافاصله قاطعیت به خرج دادند و با آشوبگران برخورد قاطع و قانونی داشتند.

    وی یادآور شد: اگر کسانی قصد تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را داشته باشند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *