×

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛
دستگیری عاملان سرقت مسلحانه منجر به قتل در لرستان

  • کد نوشته: 15835
  • اسفند ۱۲, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵ نفر اعضای باند سرقت مسلحانه در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: این افراد در یک سرقت مسلحانه پدر خانواده را جلوی چشم فرزندش به قتل رسانده‌اند.

    دستگیری عاملان سرقت مسلحانه منجر به قتل در لرستان
  • سردار یحیی الهی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی یکی تا ماه گذشته تعداد زیادی از افراد سارق مسلح و سارق به عنف را در سطح استان دستگیر کرده‌ایم، اظهار داشت: اشراف کامل مجموعه انتظامی لرستان به خوبی و با تعامل مردم این استان برقرار است.

    دستگیری ۵ نفر اعضای باند سرقت مسلحانه در جاده‌ها

    وی با بیان اینکه در سه روز گذشته یک باند را شناسایی کردیم که اعضای آن در جاده‌های لرستان سرقت مسلحانه انجام می‌دادند، تصریح کرد: متأسفانه در این ماه یکی از سرقت‌های مسلحانه اعضای این باند منجر به قتل یکی از همشهریان شد که به همراه خانواده در جاده تردد می‌کرد؛ در جریان این سرقت مسلحانه افراد تیراندازی می‌کنند و پدر خانواده را جلوی چشم فرزندش به قتل می‌رسانند.

    فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه مأموران پلیس آگاهی این افراد را شناسایی و در عملیاتی ۵ نفر اعضای این باند سرقت مسلحانه را دستگیر کردند، افزود: از این افراد ۴ قبضه اسلحه شامل‌‬ ۲ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و دو قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف شده است.

    اعتراف به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه

    سردار الهی یادآور شد: اعضای این باند سرقت مسلحانه تا کنون به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه معترف شده‌اند و سابقه دار هم هستند.

    وی خاطرنشان کرد: دو نفر از اعضای این باند که برادر هستند سال گذشته در شهرستان دلفان سرقت مسلحانه کردند و با مأموران انتظامی درگیری مسلحانه داشتند که یکی از آنها به قتل رسید و نفر دیگر هم بنا به دلایلی از زندان آزاد شده و از همان زمان هم که آزاد شده است مجدداً اقدام به سرقت مسلحانه و راهزنی کرده و سرقت‌های متعددی انجام داده است.

    سارقان سابقه دار اعضای این باند از زندان آزاد شده و مرخصی گرفته بودند و مجدداً سرقت مسلحانه انجام داده‌اند

    فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه احد دیگری از اعضای این باند سرقت مسلحانه با جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده که این شخص هم در مرخصی از زندان بوده است، اظهار داشت: مجموعه‌های متولی در این راستا باید نظارت‌های خود را افزایش دهند، به شخص مذکور ۱۰ روز مرخصی داده‌اند و فرد در این مدت شروع به سرقت مسلحانه کرده است.

    سردار الهی اظهار امیدواری کرد که خلاءهای قانونی که در زمینه برخورد با متخلفان وجود دارد رفع شود.

    دستگیری سارق به عنف و اعتراف به ۸ فقره سرقت

    وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری فرد دیگری که سرقت به عنف انجام داده است خبر داد و گفت: این فرد چند روز پیش هنگامی که یک خانم در حال سوار شدن خودرو خود است، با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو وی می‌کند، این سارق دستگیر شده و به ۸ فقره سرقت به عنف معترف شده که در حال حاضر در ید پلیس آگاهی است.

    فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۹ هزار قلم کالا که از خودروهای در مسیر جاده‌های استان سرقت شده از سارقان کشف و افراد مالباخته شناسایی شده‌اند و این اموال تحویل آنها می‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *