×

دشمنان ضرب شست سپاه را بارها لمس کردند/ مردم برای دفاع از تمامیت ارضی ایران متحد هستند

  • کد نوشته: 8254
  • تیر ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی بارها ضرب شست سپاه را لمس کرده اند البته در آینده پاسخ ما کوبنده تر خواهد بود. به گزارش نیساخبر؛ سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان باید از سابقه درخشان چهل ساله انقلاب اسلامی عبرت گیرند، اظهار کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی که قبلا هم […]

    دشمنان ضرب شست سپاه را بارها لمس کردند/ مردم برای دفاع از تمامیت ارضی ایران متحد هستند
  • دشمنان ضرب شست سپاه را بارها لمس کردند/ مردم برای دفاع از تمامیت ارضی ایران متحد هستند

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی بارها ضرب شست سپاه را لمس کرده اند البته در آینده پاسخ ما کوبنده تر خواهد بود.

    به گزارش نیساخبر؛ سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان باید از سابقه درخشان چهل ساله انقلاب اسلامی عبرت گیرند، اظهار کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی که قبلا هم با ایران و اسلام دشمنی داشته و برای اینکه خللی به نظام وارد کنند و مناطق مرزی ایران را به آشوب بکشانند دیگر امروز هیچ آثاری از آنها نیست و فراری در سرزمین های دیگر هستند.
    وی گفت: دشمنان امروز ایران اسلامی باید از شکست، ناامیدی و سرافکندگی دشمنان در جنگ هشت ساله و تحمیل اراده بزرگ ملت ایران و همچنین از ضرب شست نیروهای نظامی و انقلابی برافرادی که به دنبال ورود غیرقانونی به خلیج فارس بودند، درس عبرت بگیرند.
    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این سرزمین، سرزمین مردم بزرگی است که مصمم و قاطعانه با هر دشمن هرچند بزرگ برای دفاع از ارزش های انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی و منافع حیاتی و ملی دفاع کردند.
    وی ادامه داد: این کشور شدیدا آسیب ناپذیر، خطر ناپذیر و شکست ناپذیر است و خواهد بود آن هم به خاطر وجود رهبران بزرگ و ملتی که تبعیت کامل از منویات، اندیشه ها و فرامین رهبری دارند و دارای نیروهای مسلح مقتدر و یک بسیج مردمی است.
    سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: از جمله کسانی که باید این جغرافیا را ترک کنند دشمنان این سرزمین هستند از جمله تکفیری ها که سرنوشت آنها را مردم در عراق و سوریه دیدند؛ این ضرب شستی است که سپاه در دوره های گذشته بر دشمنان وارد کرده و در آینده قوی تر خواهد شد.

    انتهای پیام/

    منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *