×

دلنوشته دانش آموزان لرستانی برای سردار دلها، کتاب می شود

  • دی ۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مسعودی زاده با بیان اینکه دلنوشته دانش آموزان لرستانی برای سردار دلها، کتاب می شود گفت: مسابقه وصیت نامه سردار سلیمانی، نواختن زنگ مقاومت در شاد و اجرای گروه سرود خیابانی از جمله برنامه های ایام شهادت سردار سلیمانی در استان است.

    دلنوشته دانش آموزان لرستانی برای سردار دلها، کتاب می شود
  • مسعود مسعودی زاده  اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلفی با هماهنگی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

    وی افزود: از سال گذشته دانش آموزان زیادی در استان اقدام به نوشتن دلنوشته برای سردار سلیمانی نمودند که این دلنوشته ها جمع آوری و قرار شد امسال با همکاری آموزش و پرورش این دلنوشته ها در قالب کتاب منتشر شود.

    مسئول بسیج دانش آموزی لرستان از اجرای ۲۰ عنوان برنامه همزمان با دهه بصیرت خبر داد و گفت: از نهم تا نوزدهم دی ماه دهه بصیرت نامگذاری شده که علاوه بر مراسم ۹ دی، سالروز شهادت سردار سلیمانی در این دهه قرار دارد و برنامه های فرهنگی مختلفی اجرا می شود.

    مسعودی زاده تصریح کرد: به همین مناسبت در راستای اجرای طرح شهید رهنمون، سه برنامه مختص مقطع متوسطه اول برگزار می شود که یکی از برنامه ها با عنوان چله بیداری با محوریت شناخت شخصیت سردار سلیمانی است که بسته های مطالعاتی شامل حاج قاسم یاور محرومان، انس و صمیمت حاج قاسم با خانواده های شهدا، طرفدار حق بودن و حاج قاسم به دنبال اخراج آمریکا از منطقه است.

    وی بیان کرد: در همین زمینه برنامه های دیگری با محوریت چالش های فاز مثبت نام گرفته که باعناوین قهرمان من، خبرنگار شو، خط و نشان، دست در دست هم، ضربه کاری و برگزاری مسابقات برنامه ریزی شده است.

    مسئول بسیج دانش آموزی لرستان از امضای طومار توسط دانش آموزان به صورت مجازی خبر داد و افزود: از دیگر برنامه های این ایام، امضای طومار الکترونیکی انتقام سخت است که نامه ای برای یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و فرماندهان کشوری نوشته می شود و بعد از امضای همه دانش آموزان، جواب این نامه توسط یکی از فرماندهان کشوری پاسخ داده می شود.

    مسعودی زاده خاطر نشان کرد: مسابقه وصیت نامه سردار سلیمانی، نواختن زنگ مقاومت در شاد، اجرای گروه سرود خیابانی، تهیه کلیپ، پوستر و عکس نوشته از دیگر برنامه های سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *