×

دولت خسته گره‌گشای مشکلات اقتصادی نخواهد بود

  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در الشتر با اشاره به لزوم مدیریت جهادی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم، گفت: : فردی باید انتخاب شود که درد جامعه را بداند و برای رفع مشکلات مردم تلاش نماید. به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع پرشور مردم الشتر در مسجد امام رضا(ع) این شهر با […]

    دولت خسته گره‌گشای مشکلات اقتصادی نخواهد بود
  • دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در الشتر با اشاره به لزوم مدیریت جهادی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم، گفت: : فردی باید انتخاب شود که درد جامعه را بداند و برای رفع مشکلات مردم تلاش نماید.

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع پرشور مردم الشتر در مسجد امام رضا(ع) این شهر با اشاره به اینکه انتخابات یک فرصت برای حضور مردم در صحنه است، گفت: شورای نگهبان پس از بررسی تأیید صلاحیت‌ها، ۶ نفر را از بین شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری برگزیده و همگان این شخصیت‌ها را قبول دارند، چون که شورای نگهبان فصل‌الخطاب است.

    وی با تأکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح از طریق بررسی عملکردهای گذشته و برنامه‌های ارائه شده در زمان تبلیغات نامزدها، افزود: شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای خدمت به میدان آمده‌اند اما وظیفه‌ای که مردم برعهده دارند این است که با تحقیق و آگاهی کامل، اصلح‌ را برگزینند.

    دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: فردی باید انتخاب شود که درد جامعه را بداند و برای رفع مشکلات مردم تلاش نماید.

    وی با بیان اینکه درد امروز جامعه، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده است، ابراز داشت: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی همچون اعتیاد، بالارفتن سن ازدواج و طلاق در بیکاری جوانان است لذا دولتی باید سر کار بیاید که به فکر حل این دغدغه‌های مردم باشد و برای برون‌رفت از این مشکلات، برنامه داشته باشد.

    حجت‌الاسلام آقاتهرانی در ادامه گفت: طی سال‌های گذشته از بدو انقلاب دولت‌های متعددی روی کار آمده‌اند، برخی از این دولت‌ها برای رفع مشکلات خوب مردم کار کرده‌اند و برخی دیگر نیز خسته‌ به نظر می‌آیند.

    وی افزود: دولت خسته‌ای که نمی‌تواند برای مردم کار کند، شایسته انتخاب نیست.

    دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم تکیه دولت آینده به توان داخلی کشور، بیان داشت: اصلح کسی است که به جوان‌های داخل کشور و به استعدادهای داخلی توجه کند و از این ظرفیت‌ها در راستای رونق اقتصادی بهره‌برداری نماید.

    وی با انتقاد از اظهارت برخی نامزدها که در تناقض با واقعیات جامعه هستند، گفت: برخی‌ها نمی‌خواهند واقعیات جامعه همچون مشکلات اقتصادی را بیان کنند و در تبلیغات انتخاباتی نیز حرف‌هایی می‌زنند که مردم در بطن زندگی خود، آن را احساس نمی‌کنند.

    وی تصریح کرد: اصلح کسی است که دین، عزت، کرامت و انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن را حفظ کند و آن کسانی که معتقد به تعامل با آمریکا به عنوان کدخدا هستند، شایسته حضور در مدیریت کشور نیستند.

    حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت‌ساله و حمایت بسیاری از کشورهای تحت سلطه استکبار جهانی از رژیم بعث و صدام، پیروزی در دفاع مقدس را نمونه‌ای از اتکاء به توان داخلی و جوانان کشور ذکر و خاطرنشان ساخت: با وجود آنکه رژیم پهلوی همه امکانات داخلی را از بین برده بود و در ابتدای جنگ با کمبود امکانات نظامی روبرو بودیم اما تأکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اتکا بر توان داخلی و جوانان کشور موجب شد تا دشمنان تا بن دندان مسلح در این نبرد نابرابر شکست سنگینی متحمل شوند و عقب بنشینند.

    وی اضافه کرد: امروز هم شرایط بر همین منوال است، یعنی اگر بر توان داخلی و ظرفیت‌هایی که در کشور به وفور یافت می‌شوند، تکیه شود و بکار بسته شوند، همه مشکلات از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی مرتفع خواهد شد.

    دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی قدرت موشکی و نظامی کشور را برای دشمن هراس‌انگیز خواند و گفت: هر بار که دشمنان این نظام مقدس دست به تهدید کشور می‌زنند، با به نمایش گذاشته شدن تنها گوشه‌ای از موشک‌های ساخته شده داخلی، دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

    وی با اشاره به آیه شریف «و اعدوا ماستطعتم من قوه»، قدرت‌نمایی در برابر دشمنان را ضروری دانست و افزود: متأسفانه برخی از مسئولین به هنگام به نمایش گذاشته شدن موشک‌ها می‌گویند، چرا اینها را به نمایش گذاشتید؟! در حالی که مطابق دستور قرآن کریم باید قدرت نظامی را به رخ دشمن کشید تا جرأت دست‌اندازی به کشور را نداشته باشد.

    وی ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروهای مسلح کشور به خاطر نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت‌های جنگ‌طلب، ابراز داشت: ما به توان دفاعی کشور که موجب عزت و اقتدار روزافزون ملت ایران شده است، افتخار می‌کنیم.

    حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ما است، تأکید کرد: بایستی در حفظ اصول و مبانی دینی و انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم و این امر یک عبادت است.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *