×

رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان قطع یارانه بیش از ۳۴ میلیون نفر براساس بودجه سال ۹۷

  • کد نوشته: 7010
  • آذر ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • یارانه ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بر اساس بودجه پیشنهادی دولت درسال ۱۳۹۷ قطع میشود. به گزارش نیساخبر، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان درتشریح بودجه سال ۹۷ گفت: هم اکنون ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشور یارانه می گیرند که این عدد بر اساس بودجه سال آینده باید به ۴۱ میلیون […]

    رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان قطع یارانه بیش از ۳۴ میلیون نفر براساس بودجه سال ۹۷
  • یارانه ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بر اساس بودجه پیشنهادی دولت درسال ۱۳۹۷ قطع میشود.

    به گزارش نیساخبر، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان درتشریح بودجه سال ۹۷ گفت: هم اکنون ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشور یارانه می گیرند که این عدد بر اساس بودجه سال آینده باید به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کند.
    هادی چگنی گفت: ۷۱ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که بودجه های عمرانی از محل منابع عمومی دولت ۳۲ درصد کاهش یافته اما در بخش مشارکت عمومی ۸۰ هزار میلیارد ریال به سرجمع اعتبارات عمرانی کشور اضافه شده است.
    دولت سال آینده برای ادامه ساخت طرحهای عمرانی در کشور ۴۸ هزار میلیارد تومان اعتبار گذاشته است که با اضافه شدن سایر منابع به این بخش به حدود ۱۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.
    با هدف شفافیت در بودجه ۹۷، ردیف‌های متفرقه از ۳۳۷ ردیف به ۱۳۸ ردیف کاهش یافته است.
    بر اساس سرشماری سال ۹۵  بیش از ۳ میلیون و ۲۰۳  هزار بیکار در کشور وجود دارد که پیش‌بینی شده سال آینده برای ۹۸۰ هزار نفر شغل ایجاد شود و بخش صنعت با ۲۵۴ هزار شغل بیشترین سهم را دارد.
    به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان کاهش فقر مطلق  با زیر پوشش بردن همه افراد با درآمد کمتر از میزان مستمری نهادهای حمایتی ازبرنامه های دولت است و پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح  ۸۰۰ هزار نفر  مورد حمایت قرار گیرند.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *