×

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور: فرهنگ عاشورایی عامل پیشرفت کشور است/مدیران غیر انقلابی جایی در رشد و تعالی کشور ندارند

  • کد نوشته: 6088
  • مهر ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، داوود گودرزی امشب در یادواره شهدای روستای گلچهران این شهرستان اظهار کرد: در طول ۳۸ سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی، چنگ زدن به فرهنگ عاشورایی و الگو قرار دادن آن موجب پیروزی کشور شده است. وی عنوان کرد: تبدیل شدن به چهارمین قدرت موثر دنیا، قرار گرفتن در زمره کشورهای برتر در […]

    رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور: فرهنگ عاشورایی عامل پیشرفت کشور است/مدیران غیر انقلابی جایی در رشد و تعالی کشور ندارند
  • به گزارش نیساخبر، داوود گودرزی امشب در یادواره شهدای روستای گلچهران این شهرستان اظهار کرد: در طول ۳۸ سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی، چنگ زدن به فرهنگ عاشورایی و الگو قرار دادن آن موجب پیروزی کشور شده است.
    وی عنوان کرد: تبدیل شدن به چهارمین قدرت موثر دنیا، قرار گرفتن در زمره کشورهای برتر در حوزه صنایع پیشرفته نانو تکنولوژی و هسته‎ای و بدل شدن جمهوری اسلامی ایران به قدرت منطقه‎ای همگی در سایه ارزش‎های انقلابی که همانا برگرفته از فرهنگ عاشورایی هستند، به دست آمده است.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ایثار، از خود گذشتگی، ساده‎زیستی و چشم نداشتن به دنیا را از تعالیم فرهنگ عاشورایی برشمرد و افزود: در هر مقطعی که با این رویه مقاومت و مبارزه کرده‎ایم، ایران اسلامی رشد کرده و بالیده است.
    گودرزی پیشرفت‎های به دست آمده در صنعت موشکی و هسته‎ای آن هم در شرایط تحریم‎ها و عناد و کینه‎ورزی دشمنان را مرهون اتکاء به ارزش‎های انقلابی و فرهنگ عاشورایی دانست.
    وی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری مدیران انقلابی و غیر انقلابی در آبادانی و پیشرفت کشور تاکید کرد: مدیران ساده‎زیستی که خود را خادم مردم دانسته و فرهنگشان عاشورایی است، بسترساز پیشرفت هستند و در مقابل مدیران غیر انقلابی که تنها به فکر تامین منافع خود هستند، جایی در رشد و تعالی کشور ندارند.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور حرکت مسوولان بر محور فرهنگ عاشورایی و هنجارهای انقلاب اسلامی را ضامن پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: از سویی محرومیت برخی نقاط کشور آن هم با وجود گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی گواه وجود برخی مدیران و مسوولان غیر انقلابی است که بی‎توجه به مشکلات و مشکلات مردم، منافع شخصی خود را دنبال کرده‎اند.
    گودرزی در ادامه نگاهی هم به نقش آحاد جامعه در پیشرفت و تعالی کشور انداخت و گفت: در حکومت مردمی که مسوولان با آراء مردم روی کار می‎آیند، انتخاب افراد اصلح و پرهیز از روی کار اوردن افرادی که فرهنگشان عاشورایی نیست، تاثیر مستقیمی در کمک به توسعه و پیشرفت کشور دارد.
    وی سپس به نقش تاثیرگذار جامعه در تربیت فرزندان و سبک زندگی آنها اشاره و اظهار کرد: همانگونه که می‎خواهیم مسوولان انقلابی و عاشورایی بمانند، باید خود نیز از فرهنگ عاشورا فاصله نگیریم.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به اقدامات هدفمند دشمنان در راستای ایجاد شکاف و فاصله بین سبک زندگی اسلامی افراد جامعه اشاره کرد و افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی و تلاش در جهت تغییر ذائقه جوانان به دنبال این هستند که از درون به ما ضربه بزنند.
    گودرزی همه افراد جامعه را در مقابله جدی با نفوذ دشمن مسوول خواند و تاکید کرد: در کنار فعالیت دولت و نهادی فرهنگی، هر یک از افراد باید در این باره احساس مسوولیت کنند.
    وی تصریح کرد: بدون شک تغییر در سبک زندگی مردم و الگو قرار دادن سبک زندگی اسلامی زمینه را برای رفع بسیاری از ناهنجاری‎های جمعه فراهم و مهیا می‎کند.
    رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: با این تفاسیر برقراری امنیت و آرامش، پیشرفت و توسعه کشور در گرو انتخاب درست مردم، مطالبه‎گری آنان از مسوولان و حاکمیت ارزش‎های انقلاب و فرهنگ عاشورایی در جامعه است.
    انتهای پیام/

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *