×

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد: مراکز درمانی بروجرد با کمبود پرستار مواجه هستند

  • کد نوشته: 2806
  • اسفند ۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بیمارستان های بروجرد در بخش های مختلف با کمبود کادر درمانی به ویژه پرستار مرد مواجه هستند. به گزارش نیساخبر، محسن صیرفی افزود: هم اکنون ۳۵۰ پرستار در بخش های مختلف بیمارستان های شهرستان بروجرد فعالیت دارند که این تعداد با استانداردهای لازم فاصله زیادی دارد. وی بیشترین […]

    رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:  مراکز درمانی بروجرد با کمبود پرستار مواجه هستند
  • مراکز درمانی بروجرد با کمبود پرستار مواجه هستند

    رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بیمارستان های بروجرد در بخش های مختلف با کمبود کادر درمانی به ویژه پرستار مرد مواجه هستند.

    به گزارش نیساخبر، محسن صیرفی افزود: هم اکنون ۳۵۰ پرستار در بخش های مختلف بیمارستان های شهرستان بروجرد فعالیت دارند که این تعداد با استانداردهای لازم فاصله زیادی دارد.
    وی بیشترین کمبود پرستار در بروجرد را مربوط به بخش های مراقبت های ویژه، جراحی مردان و اورژانس اعلام کرد و افزود: با جذب ۷۰ پرستاردر بخش های مشخص شده حجم عمده ای از نیاز بخش های بهداشتی ودرمانی این شهرستان به کادر درمانی تامین خواهد شد.
    رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: برای جذب نیروی پرستار در بروجرد اطلاعیه ای صادر شد اما متاسفانه به دلیل نبود پرستاراستقبالی برای اشتغال در این بخش صورت نگرفت.
    صیرفی بیان کرد: با توجه به بحران بیکاری در جامعه و وجود دانشکده پرستاری در بروجرد جوانان جویای کار می توانند در دانشگاه ثبت نام و پس از گذراندن سه سال از تحصیل خود به عنوان پرستار در بخش های درمانی این شهرستان جذب شوند و با این اقدام مشکل بیکاری آنها برطرف و نیاز شهرستان به پرستار نیز تامین می شود.
    وی ادامه داد: دانشکده پرستاری بروجرد هم اکنون دارای ۱۶۰ دانشجو است که برخی از این افراد بومی هستند و بیشتر دانشجوی شهرهای اطراف می باشند.
    صیرفی افزود: ازمجموع پرستاران بروجرد امسال یک پرستار نمونه کشوری و سه پرستار نمونه استانی انتخاب شد.
    در حال حاضر ۳۵۰ پرستار در بخش های مختلف بیمارستان های شهرستان بروجرد فعالیت دارند.
    بروجرد با بیش از ۴۰۰ هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع شده و دومین شهرستان پرجمعیت استان است.

    انتهای پیام/

    منبع: ایرنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *