×

رئیس کل دادگستری لرستان: جلوی فعالیت های مخرب شبکه های اجتماعی گرفته شود

  • کد نوشته: 3097
  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برای برگزاری انتخابات باید سالم فضای سیاسی استان را آرام کرد و جلوی فعالیت های مخرب شبکه های اجتماعی و سایت ها گرفته شود. به گزارش نیساخبر به نقل از خبرافلاک جعفر بدری در همایش استانی مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان لرستان، با اشاره به اینکه […]

    رئیس کل دادگستری لرستان: جلوی فعالیت های مخرب شبکه های اجتماعی گرفته شود
  • رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برای برگزاری انتخابات باید سالم فضای سیاسی استان را آرام کرد و جلوی فعالیت های مخرب شبکه های اجتماعی و سایت ها گرفته شود.

    به گزارش نیساخبر به نقل از خبرافلاک جعفر بدری در همایش استانی مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان لرستان، با اشاره به اینکه امیدواریم این دوره نیز انتخاباتی که باعث عزت و سربلندی کشور شود را برگزار کنیم، اظهار داشت: هر چقدر فضای انتخابات برای حضور حداکثری مردم فراهم شده بطوریکه نتایج انتخابات برای مردم قابل قبول باشد این موضوع  برای اقتدار کشور بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

    وی با بیان اینکه التهاب سیاسی برگزاری انتخابات در کشور ما دامن کشورهای عربی منطقه را می گیرد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات در کشور ما یک زلزله سیاسی در کشورهای عربی منطقه ایجاد کرده چرا که این کشورها سال ها از برگزاری انتخابات محروم هستند.

    وی بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات در استان به شکلی صحیح تاکید کرد و افزود: اگر مقدمات برگزاری انتخابات را درست انجام ندهیم آسیب هایی به وجود خواهد آمد.

    رئیس کل دادگستری استان لرستان با تاکید بر اینکه دوایر دولتی مکلفند بی طرفی خود را در انتخابات رعایت کنند، عنوان کرد: از امکانات دولتی نباید در انتخابات استفاده شود و مامورین دولت علنا وعده های بیخود به کسی ندهند و دولت نیز در بهبوهه انتخابات نسبت به توزیع امکانات اقدام نکند.

    بدری افزود: علت اینکه مردم گاهی اوقات به نتایج انتخابات معترض هستند این بوده که در برخی جاها به کاندیداها امکانات داده شده است که این موضوعات جای نگرانی داشته و باید از وقوع آن ها پیشگیری شود و یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع تخلفات است.

    وی با تاکید بر اینکه برای انتخاب اعضا هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید از افراد خوشنام در هر شهرستان استفاده شود، گفت: باید سازوکار را طوری طراحی کنیم که امانتداری در عملکرد اعضا اجرایی و نظارت دیده شود.

    رئیس کل دادگستری استان لرستان به فعالیت های صورت گرفته در فضای مجازی در خصوص انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه فضای مجازی در چند نقطه استان چالش داریم بطوریکه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری برخی شبکه های مجازی فعال شده و علیه مسئولین محلی مطلب می نویسند لذا پلیس فتا باید در این زمینه ورود پیدا کرده و با این افراد برخورد کند.

    بدری افزود: برای برخی از این اشخاص در برخی شهرها پرونده تشکیل شده است ولی باید مراقبت کرد این فضاها در آستانه انتخابات شکل نگیرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *