×

رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور: ۸۰۰ هزار نفر به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند

  • کد نوشته: 5870
  • شهریور ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بیش از ۸۰۰ هزار نفر به اردوهای راهیان‌نور کشور اعزام شدند. به گزارش نیساخبر، سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در همایش موفق‌ترین فعالان راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سراسر کشور به اردوهای راهیان […]

    رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور:  ۸۰۰ هزار نفر به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند
  • یعقوب سلیمانی

    رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بیش از ۸۰۰ هزار نفر به اردوهای راهیان‌نور کشور اعزام شدند.

    به گزارش نیساخبر، سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در همایش موفق‌ترین فعالان راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سراسر کشور به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

    وی با اشاره به اینکه این بازدیدها از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بود، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در زمینه کیفیت و ایمنی زائران راهیان نور رشد و کیفیت بیشتری ایجاد می‌شود.

    رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به بازسازی واقعه غدیر نیز بیان کرد: امسال سال هشتم است که واقعه غدیر را با رویکرد مردمی بازسازی می‌کنیم و این در حالی است که مقرر شده این بازسازی در ۱۴۳ نقطه کشور انجام شود.

    سلیمانی با بیان اینکه در بازسازی واقعه غدیر بیش از ۷۵۰۰نفر هنرنمایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این برنامه بیش از یک میلیون مخاطب مستقیم دارد و در برخی نقاط استقبال آن به گونه‌ای است که این برنامه تا سه مرتبه نیز تکرار می‌شود.

    وی گفت: استقبال اهل سنت نیز از این برنامه خیلی خوب بوده و در ۲۶ شهرستان کشور نیز مردم اهل سنت به عنوان مجری و اجراکننده این برنامه اقدام کرده‌اند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *