×

فرماندار سلسله:
رسانه ها در عملیاتی کردن جهاد تبیین پای کار بیایند

  • کد نوشته: 15779
  • بهمن ۲۸, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای غلبه بر جریان تحریف، گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی برای عملیاتی کردن جهادتبیین باید پای کار بیایند و توانمندی های کشور در حوزه های مختلف را به مردم ارائه دهند.

    رسانه ها در عملیاتی کردن جهاد تبیین پای کار بیایند
  •  

    مسلم مرادی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت زینب(س)، اسوه صبر و مقاومت و بنیانگذار نهضت تبیین، با تاکید بر اینکه باید انقلاب را تبیین کنیم، اظهار داشت: چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان انقلاب با ایجاد فضای منفی تنها سعی در پررنگ کردن کاستی ها دارند و توانمندیهای کشور در حوزه های مختلف به درستی ارائه نمی شود.
    وی با بیان اینکه منکر مشکلات موجود نیستیم، افزود: رسانه ها بر روی قلب و فکر مردم بسیار اثرگذار هستند و با یک تیتر می توانند قلب و فکر مردم را به انقلاب و خداوند نزدیک یا دور کنند بنابراین باید ورود جدی به جهاد تبیین داشته و از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند.

    مرادی با مقایسه توانمندی های کشور در دوران انقلاب نسبت به دوران قبل از انقلاب، گفت: در همین شهرستان سلسله آمار مدارس شهرستان و نرخ سوادآموزی ۱۰ برابر شده، در دوران پیش از انقلاب تنها پنج پزشک در شهرستان داشتیم در حالی که این رقم اکنون به ۲۸۰ نفر رسیده، در بخش راه، در حوزه آبرسانی، گازرسانی و بخش بهداشت و سلامت شاهد پیشرفت های بسیاری هستیم و لازم است که این دستاوردها از سوی رسانه ها تبیین شوند.
    فرماندار سلسله با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود، عنوان کرد: اکنون شرایط روحی مردم به گونه ای است که باید #امیدآفرینی کنیم البته نه امید واهی بلکه امید و عملی نیاز داریم که مردم را به انقلاب مطمئن نماید.
    وی با تاکید بر لزوم #پرهیز از #شبههافکنی و #کذبآفرینی در کار رسانه ای، تصریح کرد: رسانه ها علاوه بر بیان کمبودها و مشکلات باید نقاط مثبت را هم بیان کنند و به بار حقوقی مطالب بارگزاری شده خود توجه داشته باشند.
    فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم افزایش وحدت و همدلی و دوری از انشقاق های طایفه ای و جریانی، افزود: سلایق متفاوت وجود دارد اما همه یک خانواده هستیم و باید با اتحاد و همدلی قابلیت های بی نظیر شهرستان را بالفعل کنیم.
    وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای اصلاح امور شهرستان به کار خواهم گرفت، عنوان کرد: مردم و مسئولان و رسانه ها همه در کنار هم است که می توانند بر مشکلات غلبه کنند، قطعا کوتاهی هایی صورت گرفته که باید همه با کمک یکدیگر آنها را جبران کنیم.
    مرادی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی درخصوص از سرگیری عملیات اجرایی طرح های تونل اسپژ و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان در حال انجام است، بیان کرد: شهرستان سلسله در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی گردشگری و منابع طبیعی مشکل دارد و رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند فعالیت های بسیار اثرگذاری در این زمینه داشته باشند.
    وی با تاکید بر پیشقدم شدن رسانه ها در تولید فرهنگ، عنوان کرد: دولت سیزدهم در حال انجام اقدامات خوبی است و همه باید مردم را به داشتن صبر و حوصله دعوت کنیم و از بزرگنمایی مشکلات و کوچکنمایی دستاوردها و اقدامات پرهیز کنیم تا بتوانیم بر مشکلات و مسائل موجود غلبه کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *