×

سازمان فضای مجازی سراج- مرکز لرستان روز خبرنگار را تبریک گفت

  • کد نوشته: 13402
  • مرداد ۱۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • هر حادثه وقتى در چاردیوارىِ سکوت و بى‏اعتنایى و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگى دارد به این‏که مبلّغان و خبررسانانى امین، صادق و با انگیزه داشته باشند.
    مقام معظم رهبری

    سازمان فضای مجازی سراج- مرکز لرستان روز خبرنگار را تبریک گفت
  •  

    روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
    آنان وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و آرامش فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
    امروزه با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وارد دوره ای جدید در حوزه خبرنگاری شده ایم و اگر نبود تلاش های مجاهدانه شما در فضای مجازی، شاید امروز تمام این فضای غبار آلود در دستان دشمنان بود.
    چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

    روز خبرنگار بر شما دلاوران خستگی ناپذیر رسانه مبارک باد.

    سازمان فضای مجازی سراج- مرکز لرستان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *