×

سرکرده گروه تروریستی «تندر» در دستان وزارت اطلاعات

  • مرداد ۱۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • «جمشید شارمهد» سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

    سرکرده گروه تروریستی «تندر» در دستان وزارت اطلاعات
  • جزئیات بیشتری از عملیات پیچیده و موفق فرزندان انقلابی ملت ایران در به‌دام انداختن سرکرده گروه تروریستی تندر متعاقباً به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

    گروهک تروریستی تندر در سال ۱۳۸۳ توسط فردی به‌نام «فتح‌الله منوچهری» ملقب به «فرود فولادوند» تشکیل شد. این فرد هدف خود را از تشکیل این گروهک براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد.

    شبکۀ تلویزیونی معاند «Your TV» که متعلق به فرود فولادوند است، مسئول تبلیغات و انتشار مواضع این گروهک می‌باشد.

    پس از ناپدید شدن «فرود فولادوند» فرد دیگری به‌نام «جمشید شارمهد» به‌عنوان مسئول این گروهک معرفی گردید.
    این گروهک تروریستی به‌طور مستقیم مسئولیت چندین عملیات تروریستی در ایران را برعهده گرفته است.

    اولین عملیات تروریستی این گروهک در ایران فروردین ۱۳۸۷ در شیراز بود که طی آن عوامل تروریست این گروهک با کار گذاشتن یک بمب ۸ پوندی در بین عزاداران حسینه شهدا متعلق به کانون رهپویان وصال شیراز باعث به شهادت رسیدن ۱۴ نفر و مجروح شدن ۲۰۰ نفر دیگر شدند.

    دومین عملیات تروریستی این گروهک در روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در حرم حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت که البته فرد بمب‌گذار موفق به وارد کردن محموله انفجاری به حرم حضرت امام (ره) نشد و بمب را در مقابل کفش‌داری حرم منفجر کرد که بر اثر انفجار آن ۸ نفر از هموطنان مجروح شدند .

    انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند در ۲۴ دی ۱۳۸۸ از دیگر اقدامات تروریستی انجمن پادشاهی است. این گروهک در ترور شهید مسعود علیمحمدی از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور هم نقش داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *