×

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:
سه هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در لرستان کشف شد

  • تیر ۱۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: سه هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز (ماینر) امسال با هماهنگی دستگاه قضا در این استان کشف و ضبط شد.

    سه هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در لرستان کشف شد
  • فریدون خودنیا  در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار کرد: باتوجه به خسارات وارده توسط این دستگاه‌ها به شبکه های برق، همزمان با آغاز تابستان با کمبود نیروی برق مواجه هستیم و این خسارات دوچندان خواهد بود.

    وی بیان کرد: برنامه خاموشی های استان روزانه در سایت شرکت توزیع برق بارگذاری می شود و برخی مناطق حساس مانند بیمارستان و پمپاژ خانه های آب شرب در اولویت آخر خاموشی قرار می گیرند.

    خودنیا بیان کرد: اگر برق مناطقی که دارای پمپ آب هستند به مدت ۲ ساعت قطع شود، آب ۶۰ درصد مناطق خرم آباد به مدت ۲۰ ساعت قطع خواهد شد.

    وی اضافه کرد: اکنون پیک بار مصرف برق در لرستان همزمان با کشور به ۷۲۰ مگاوات کاهش یافته است اما در موارد عادی است ۷۶۰ مگاوات است و ۱.۱ درصد به اندازه پیک بار کشور برق در استان مصرف می‌ شود.

    وی گفت: افرادی که مایل به استفاده از انرژی خورشیدی هستند می توانند با مراجعه به مراکز توزیع برق نسبت به دریافت آسان “پنل” اقدام کنند و شهروندانی که تجهیزات آنان بواسطه قطع برق خسارت دیده است باید به بیمه کوثر مراجعه نمایند.

    ۵۶۴ هزار و ۷۰۲ مشترک برق خانگی در لرستان  وجود دارد، همچنین ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی از امکان برق بهره مند هستند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *