×

سپاه «سامانه هوشمند الکترونیکی» را برای مدارس لرستان راه‌اندازی کرد

  • کد نوشته: 12338
  • فروردین ۳۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان گفت: در راستای کمک به مردم و آموزش و پرورش سامانه هوشمند الکترونیکی در۵۱ کلاس درس ناحیه خرم‌آباد و ۱۱ مدرسه استان راه‌اندازی شد.

    سپاه «سامانه هوشمند الکترونیکی» را برای مدارس لرستان راه‌اندازی کرد
  •  سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه رونمایی از سامانه هوشمند الکترونیکی مدارس کوثر سپاه استان لرستان اظهار داشت: با توجه به ضرورت تغییر سبک آموزشی به دلیل مقابله با کرونا، مجبور هستیم از فضای مجازی جهت ایجاد کلاس‌های آموزشی استفاده کنیم که در همین راستا آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه شاد امکان برگزاری کلاس‌های غیر حضوری در فضای مجازی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.

    وی افزود: سپاه پاسداران استان لرستان در مجموعه موسسه علمی و آموزشی بسیج سامانه‌ای بسیار پیشرفته و بر خط طراحی کرده تا معلم به صورت آنلاین با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کند، این سیستم بسیار پیشرفته در راستای کمک به مردم و آموزش و پرورش به عنوان یک وظیفه ذاتی در ۵۱ کلاس در ناحیه خرم‌آباد راه‌اندازی خواهد شد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: چنانچه قابلیت این سامانه الکترونیکی مورد استقبال و پسند آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار بگیرد این امکان را داریم که ظرفیت بیشتری از تهران درخواست کنیم و توسط این سامانه می‌توانیم به صورت آنلاین کلاس‌های سطح استان را پوشش بدهیم.

    وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ مدرسه در سطح استان توسط سامانه هوشمند الکترونیکی سپاه پوشش داده می‌شود و می‌توان در آینده به عنوان یک الگوی موفق از این سامانه در سراسر شهرها و بخش‌های استان استفاده شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *