×

شرکت ۷۵۰ قرآن‌آموز در کلاس‎های تابستانه دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر

  • کد نوشته: 15258
  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مسئول دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر از شرکت ۷۵۰ قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه این دارالقرآن خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا باعث شده کلاس‎ها اکثراً در بستر فضای مجازی برگزار شود، لذا ضرورت دارد دارالقرآن‌ها به وسایل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجهز شوند.

    شرکت ۷۵۰ قرآن‌آموز در کلاس‎های تابستانه دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر
  • محمد حسنوند، مسئول دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش الشتر از ثبت‌نام ۷۵۰ قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه این دارالقرآن خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی شهرستان الشتر کلاس‎های تابستانه در بستر فضای مجازی و در شبکه شاد برگزار می‏‌شود که در این راستا ۷۵۰ قرآن‌آموز با ورود به سامانه «همگام» برای شرکت در کلاس‎های تابستانه دارالقرآن امام خمینی(ره) ثبت‌نام کرده‌اند.

    وی افزود: کلاس‎های ترم تابستانه دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، مفاهیم مقدماتی و پیشرفته، تجوید مقدماتی و پیشرفته و حفظ جزء ۳۰ قرآن است.

    حسنوند با بیان اینکه قرآن‌آموزان ترم تابستانه این دارالقرآن شامل دانش‎آموزان و اولیای دانش‎آموزان هستند، اضافه کرد: این قرآن‌آموزان از الشتر و سایر شهرهای استان و کشور هستند.

    مسئول دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش الشتر نداشتن مکان مستقل، مناسب و مجزا را یکی از مهمترین مشکلات این دارالقرآن ذکر کرد و ادامه داد: دارالقرآن امام خمینی(ره) و کانون فرهنگی و تربیتی الشتر در یک مکان مستقر هستند و در هنگام تشکیل کلاس‎های حضوری برخی کلاس‎ها با هم تداخل پیدا می‌کنند و این باعث بی‌نظمی در اجرای برنامه‌های دارالقرآن و کانون فرهنگی و تربیتی می‏‌شود.

    حسنوند اضافه کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا باعث شده کلاس‎ها اکثراً در بستر فضای مجازی برگزار شود و کلاس‎های حضوری با تعداد کمی از قرآن‌آموزان باید تشکیل شود، لذا ضرورت دارد دارالقرآن‌ها به وسایل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله تبلت، لپ‌تاپ و پروژکتور مجهز باشند؛ بیشتر دارالقرآن‌ها فاقد چنین ابزار و امکاناتی هستند و مربیان قرآن مجبور هستند با گوشی خود نسبت به آموزش قرآن در بستر فضای مجازی و شبکه شاد اقدام کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *