×

استاندار لرستان:
شهادت در انقلاب اسلامی ترجمان جدیدی پیدا کرد

  • دی ۱, ۱۴۰۰
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: شهادت جایگاه والایی دارد و در انقلاب مردمی جمهوری اسلامی ترجمان جدیدی پیدا کرد.

    شهادت در انقلاب اسلامی ترجمان جدیدی پیدا کرد
  •  فرهاد زیویار روز چهارشنبه در کنگره ۵۰۰ شهید مدافع نظم و امنیت استان لرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تحولات ایران است و حق شهادت را به خوبی ادا کرد.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، دفعتا و اصطلاحا “دکمه‌ای” نبوده بلکه ریشه‌دار است افزود: این انقلاب مبارزاتی انجام داد که هزینه های بسیاری داشت و صرفنظر از بهای مالی، هزینه آن به قیمت خون شهدا بود.

    زیویار تصریح کرد: با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران نهادهای جدیدی ایجاد شد و برخی نهادها مانند سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی متحول شدند و تعییر شکل یافتند.

    وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از دل مردم و با رهبری مرجعیت دینی تشکیل شدند افزود: ارتش ما در زمان پهلوی ارتش سلطنت بود و با یک حمله ساده از قوای متفقین در جنگ جهانی دوم چند روز دوام نیاورد، اما بعد از انقلاب شکل جدیدی پیدا کرد.

    استاندار لرستان با اشاره به اینکه شهدای امنیت، جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کردند گفت: قبل از انقلاب مردم از نیروی انتطامی می ترسیدند، اما اکنون شهروندان شاهد حضور نیروی انتظامی در حفظ امنیت هستند.

    زیویار با اشاره به شهادت هفته گذشته ” سرگرد رحمان دهقان پور” کادر نیروی انتظامی لرستان در درگیری با اراذل افزود: خانواده این شهید به شهادت فرزندشان مفتخر هستند که این به معنای جایگاه والای شهدا در جامعه است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *