عباس گودرزی  اظهار داشت: طی سال های گذشته مشکلات زیادی در حوزه اقتصاد وجود داشت اما اقدامی برای جراحی آن صورت نگرفت و امروز دولت مردمی سیزدهم تلاش خود را برای این مهم به کار گرفته است.

وی افزود: اجرای طرح اقتصادی سبب می شود تا یارانه ها به صورت مستقیم به دست مصرف کننده واقعی برسد و این یارانه ها و کالاهایی که با یارانه تهیه می شوند، به صورت قاچاق از کشور خارج نشود و دست مفسدان اقتصادی و دلالان از این قضیه کوتاه شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سالانه بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم جهت واردات کالاهای اساسی یارانه پرداخت می شد در حالی که بخش قابل توجهی از این پول به جیب دلالان می رفت و یا به صورت قاچاق از کشور خارج می گردید و اجرای این طرح اقتصادی می تواند به قاچاق در این زمینه پایان دهد.

گودرزی بیان کرد: در حالی که باید کالاهای مشمول ارز ترجیحی با قیمتی مناسب تر به دست مردم برسد اما در این سالها بخشی از این کالا با قیمتی بالاتر به دست مصرف کننده می رسید.

وی با اشاره به سیاهنمایی دشمن در اجرای این طرح، عنوان کرد: با اجرای این طرح دشمنان برای ضربه و سیاهنمایی توطئه هایی را طراحی کردند اما باید توجه داشت که رمز اصلی پیروزی، وحدت و انسجام است و ملت ایران هیچگاه اجازه نمی دهند این وحدت، خدشه دار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر روشنگری، گفت: تبیین و روشنگری در این زمینه بسیار لازم است و مزایای این طرح بازگو شود.

گودرزی با بیان اینکه ملت ایران با هوشیاری، آگاهی و ایستادگی در این سالها به اقتدار و سربلندی دست یافته است، خاطرنشان کرد: قطعا با توکل بر خدا، کار و روحیه جهادی و همچنین یاری کردن دولت سیزدهم، می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/