×

ضرورت گسترش کمی و کیفی مرکز آموزش عالی الشتر

  • فروردین ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رییس مرکز آموزش عالی الشتر عنوان کرد: رییس مرکز آموزش عالی الشتر گفت: با توجه به نیازها و ضرورت‌های موجود، فضاهای آموزشی و برنامه‌های کاربردی این مرکز به لحاظ کمی و کیفی گسترش خواهند یافت. به گزارش نیساخبر«سیف‌الله بهرامی‌کیا» اظهار داشت: مرکز آموزش عالی الشتر به عنوان یک مرکز دانشگاهی وابسته به دانشگاه لرستان با […]

    ضرورت گسترش کمی و کیفی مرکز آموزش عالی الشتر
  • رییس مرکز آموزش عالی الشتر عنوان کرد:
    رییس مرکز آموزش عالی الشتر گفت: با توجه به نیازها و ضرورت‌های موجود، فضاهای آموزشی و برنامه‌های کاربردی این مرکز به لحاظ کمی و کیفی گسترش خواهند یافت.

    سیف الله بهرامی کیا رییس مرکز آموزش عالی الشتربه گزارش نیساخبر«سیف‌الله بهرامی‌کیا» اظهار داشت: مرکز آموزش عالی الشتر به عنوان یک مرکز دانشگاهی وابسته به دانشگاه لرستان با برخورداری از جهت‌گیری فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی به سمت ایجاد بستر مناسب برای رشد و گسترش علوم و فنون بومی خواهد بود.

    وی افزود: در خصوص اهداف و برنامه‌های آتی مرکز با توجه به نوپا و تازه تأسیس بودن آن، لازم است با رویکرد بلندمدت و استراتژیک، یک برنامه جامع و منسجم طراحی و تدوین گردد.

    رییس مرکز آموزش عالی الشتر ادامه داد: در واقع دانشگاه باید با استراتژی پیشرو و نوآورانه و نگرش کل‌گرا و سیستمی، تمام ابعاد اعم از آموزشی، فرهنگی، رفاهی و غیره را مورد توجه ویژه قرار دهد.

    وی با اشاره به برنامه‌های این مرکز برای ارتقاء سطح علمی-آموزشی دانشجویان، بیان داشت: ساخت مجتمع آموزشی با توجه اضطرار توسعه فضای آموزشی و امکانات مربوطه با کمک خیرین استانی و شهرستانی از جمله اهم برنامه‌های آتی این مرکز در ارتباط با توسعه و پیشرفت دانشگاه و پیشبرد اهداف آن می‌باشد.

    سیف‌الله بهرامی‌کیا احداث مجتمع خوابگاهی دولتی را از دیگر برنامه‌های عمرانی این مرکز عنوان و تصریح کرد: این مجتمع در محل زمین مرکز آموزش عالی الشتر ساخته خواهد شد.

    وی با اشاره به لزوم ارتقاء کیفی فضای آموزشی برای دانشجویان، به تلاش در جهت ارتقاء این مرکز و تبدیل آن به دانشگاه اشاره و ابراز داشت: با توجه به پتانسیل بالای علمی و گردشگری شهر الشتر در صدد هستیم تا در سال‌های آتی، رشته‌های تحصیلی جدیدی را به رشته‌های قبلی بیفزاییم.

    رییس مرکز آموزش عالی الشتر با اشاره به جذب اعضای هیأت علمی جدید اضافه کرد: در آینده با اعلام فراخوان‌هایی اقدام به جذب اعضای هیأت علمی متناسب با افزایش رشته‌ها صورت خواهد گرفت.

    وی راه‌اندازی کانون‌های مختلف دانشجویی را از دیگر برنامه‌های این مرکز عنوان و تأکید کرد: با توجه به نیازهای موجود، ضروری به نظر می‌رسد تا کلاس‌های فوق برنامه و نیز فعالیت‌های تیم‌های دانشجویی همچون تیم‌های رباتیک و دومینو در آینده‌ای نزدیک تشکیل گردد.

    منبع:لرسو

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *