×

ظرفیت بیمارستان سلسله تکمیل شد

  • آبان ۱۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تکمیل شده است و امکان بستری بیماران جدید مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی وجود ندارد.

    ظرفیت بیمارستان سلسله تکمیل شد
  • دکتر حمزه حسنی  اظهار داشت: طی ۱۲ روز گذشته ۴۶۰ مورد مثبت کرونا در شهرستان به ثبت رسیده است و اگر وضع به همین صورت ادامه داشته باشد برای پذیرش بیماران با مشکل مواجه می‌شویم.

    وی با بیان اینکه دو سوم تخت های بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام خمینی (ره) به بیماران کرونایی اختصاص یافته است گفت: تعداد بستری های کرونایی این مرکز درمانی به سه برابر افزایش یافته و در صورت ادامه این وضعیت شاهد فاجعه انسانی خواهیم بود.

    وی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت کرونا از سوی شهروندان ادامه داد: برخی مردم بدون استفاده از ماسک و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی سهل انگاری و با جان دیگران بازی می کنند.

    حسنی با اشاره به ممنوعیت مراسم شادی و عزا در سلسله گفت: با این حال تعداد انگشت شماری از شهروندان بدون توجه به ممنوعیت ها کماکان بر برگزاری مجالس عمومی اصرار دارند.

    وی تصریح کرد: چندین گل فروشی و مرکز تزیین ماشین عروس در سلسله پلمب شده است و طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی ستاد مدیریت کرونا، دادستان شهرستان برای داماد و برگزارکنندگان مراسم عروسی پرونده قضایی تشکیل می دهد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله افزود: مادامی که همه مردم همدلی و همکاری لازم را با ستاد مدیریت کرونا نداشته باشند و تمامی پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نکنند موارد روزانه ابتلا و مرگ و میر کرونا روند افزایشی دارد.

    لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

    بر اساس تصمیم وزارت کشور از ساعت ۱۲ دوشنبه دوازدهم آبان تا پایان هفته جاری خروج خودروهای شخصی پلاک بومی از خرم‌آباد و ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع شده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌کند.

    محدودیت های جدید و گسترده‌تر کرونا از امروز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در خرم آباد مرکز استان اعمال شده است.

    تا ۱۲ آبان ماه ۴۲ هزار و ۹۳۸ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده و از این تعداد ۸۵۷ نفر جان باخته است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *