×

فرمانده سپاه استان لرستان: فعالیت بسیج اصناف در بازارهای استان لرستان گسترش یابد

  • کد نوشته: 3362
  • اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه مساجد در بازارها باید رونق داشته باشند گفت: بسیج اصناف در بازارهای استان لرستان فعالیت بیشتری داشته باشد. به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین اکران فیلم و رونمایی از کتاب راسته مسجدها که در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری خرم‌آباد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و […]

    فرمانده سپاه استان لرستان:  فعالیت بسیج اصناف در بازارهای استان لرستان گسترش یابد
  • سردار کشکولی

    فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه مساجد در بازارها باید رونق داشته باشند گفت: بسیج اصناف در بازارهای استان لرستان فعالیت بیشتری داشته باشد.

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین اکران فیلم و رونمایی از کتاب راسته مسجدها که در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری خرم‌آباد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما مرهون ایثار و از خود گذشگی شهدا هستیم و بعد از ده‌ها سال از جنگ تحمیلی هنوز هم مردم یاد و راه شهدا را با برنامه‌هایی مانند برگزاری یادواره، کنگره شهدا و رونمایی از کتاب شهید با افتخار دنبال می‌کنند.

    وی افزود: شهید علیرضا حیدریان علاوه بر اینکه یک رزمنده و ستون قوی در حفظ جمهوری اسلامی بود دارای چهره مذهبی و سیاسی بود که به فیض شهادت  نائل آمد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در انقلاب روحانیت و بازاریان پایه و اساس بودند چرا که اقتصاد دست بازار بود و این بازار کمک کرد تا انقلاب به ثمر بنشیند و در جنگ هم پشتیبانه ما بیشتر بازاری‌هایی بودند که حمایت از جنگ می‌کردند.

    وی بیان کرد: ما باید بازارها را به گونه‌ای هدایت کنیم تا اتکا به گران فروشی و  بدبینی نسبت به اسلام نباشد چرا که نبض انقلاب در بازار می‌تپد بنابراین بازار ما باید اسلامی باشد.

    کشکولی بیان اینکه مساجد در بازارها باید رونق داشته باشند، گفت: بسیج انصاف در بازارها باید کار کند و افتخار ما این است که شهید علیرضا مسجدی بود.

    وی تصریح کرد: اگر دو هزار بسیجی واقعی در بازار داشته باشیم، بازار با هر موجی دستخوش  تلاطم شود و با گران فروشی و کم فروشی جو سازی شود همان بسیجی که بازاری است با مقابله می‌کند و اجازه نمی‌دهد مردمی که به بازار می‌آیند یاس و ناامید شوند.

    به گزارش تسنیم کتاب راسته مسجدی‌ها فرازی از زندگی و نحوه شهادت علیرضا و غلامرضا حیدریان از شهدای استان استان که به نگارش درآمده است.

    منبع:تسنیم

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *