×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان : جرایم سازمان یافته‌ در لرستان وجود ندارد

  • شهریور ۲۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:خوشبختانه جرایم سازمان یافته‌ای در استان لرستان نداریم و این مرهون زحمات خستگی ناپذیر پلیس است. به گزارش نیساخبر،مرتضی کشکولی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: پلیس نقش مهمی در مقوله امنیت دارد و بحمدالله در این زمینه عملکرد موفقی داشته است.  وی افزود:نظم و امنیت نیازمند […]

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان : جرایم سازمان یافته‌ در لرستان وجود ندارد
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:خوشبختانه جرایم سازمان یافته‌ای در استان لرستان نداریم و این مرهون زحمات خستگی ناپذیر پلیس است.

    به گزارش نیساخبر،مرتضی کشکولی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: پلیس نقش مهمی در مقوله امنیت دارد و بحمدالله در این زمینه عملکرد موفقی داشته است.

     وی افزود:نظم و امنیت نیازمند قدرت بوده و پلیس از این اقتدار برخوردار است و با تلاش شبانه روزی در این راستا این مهم را به منصه ظهور گذاشته است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تقدیر از فرماندهان پیشین استان و آروزی موفقیت برای فرمانده انتظامی جدید لرستان، بیان داشت : خوشبختانه جرایم سازمان یافته‌ای در استان لرستان نداریم و این مرهون زحمات خستگی ناپذیر پلیس است.

    وی خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه‌های امنیتی باید با مردم با عطوفت و مهربانی، و با مجرمان و متخلفان با اقتدار رفتار کنند.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *