×

فرمانده سپاه ناحیه الشتر: همه ی مردم در روز قدس فریاد استکبارستیزی سرخواهند داد

  • کد نوشته: 5325
  • خرداد ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار آنها را از استکبار، اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد. به گزارش نیساخبر، یوسفوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس برای مسلمانان […]

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر: همه ی مردم در روز قدس فریاد استکبارستیزی سرخواهند داد
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار آنها را از استکبار، اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد.

    به گزارش نیساخبر، یوسفوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس برای مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد اظهار داشت: روز قدس یادگار امام راحل و متعلق به همه‌ی مسلمانان جهان است که دلهایشان برای نجان مظلومان می‌تپد.

    وی افزود: روز قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار آنها را از استکبار و اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به حملات تروریستی اخیر گفت: مراسم روز قدس امسال، ضمن محکوم کردن حملات تروریستی، پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

    یوسفوند با بیان اینکه داعش وگروه‌های تروریستی _تکفیری محصول اجماع نظام سلطه و رژیم صهیونیستی و همکاری کشورهای مرتجع منطقه همچون آل سعود هستند، خاطرنشان ساخت: در سالهای گذشته داعش و گروه‌های تروریستی و تکفیری اصلی‌ترین عاملان ناامنی منطقه و کشتار صدها هزار انسان بیگناه بوده‌اند.

    وی با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به گروه‌های تروریستی تصریح کرد: پیام حمله موشکی ایران به گستاخی تروریست‌ها این است که در صورت تداوم شرارت در ایران با پاسخ‌های کوبنده‌تری مواجه خواهند شد و انتظار عکس‌العمل‌های سخت‌تری از ایران را داشته باشند.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: همه با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به ندای امام راحل و همه مظلومان جهان لبیک بگوییم.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *