×

لرستان در پایلوت بودن اقتصاد مقاومتی موفقیتی کسب نکرده است

  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی گفت: پایلوت بودن به این معناست که نمونه اقداماتی که در یک استان صورت می گیرد و موفقیت آمیز است به کل کشور تعمیم داده شود؛ در پایلوت بودن استان لرستان فعلا موفقیتی صورت نگرفته است. به گزارش نیساخبر، “محمد رضا ملکشاهی راد” نماینده مردم خرم آباد و […]

    لرستان در پایلوت بودن اقتصاد مقاومتی موفقیتی کسب نکرده است
  • لرستان در پایلوت بودن اقتصاد مقاومتی موفقیتی کسب نکرده است

    نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی گفت: پایلوت بودن به این معناست که نمونه اقداماتی که در یک استان صورت می گیرد و موفقیت آمیز است به کل کشور تعمیم داده شود؛ در پایلوت بودن استان لرستان فعلا موفقیتی صورت نگرفته است.

    به گزارش نیساخبر، “محمد رضا ملکشاهی راد” نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی گفت: زمانی عملی شدن شعار اقتصاد مقاومتی را می توان احساس کرد که نرخ بیکاری کاهش، تولیدات افزایش و کارگاه ها رونق بگیرند.

    وی با بیان اینکه نرخ رشد بیکاری پایین نیامده است عنوان کرد: اقداماتی که در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است هنوز خود را نشان نداده و رونق اقتصادی صورت نگرفته است.

    ملکشاهی راد با بیان اینکه دولت در سال ۹۵ نتوانست منابع مالی را تامین کند اظهار داشت: رونق اقتصادی زمانی اتفاق می افتد که منابع مالی وجود داشته باشد.

    نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی افزود: پایلوت بودن به این معناست که نمونه اقداماتی که در یک استان صورت می گیرد و موفقیت آمیز است به کل کشور تعمیم داده شود؛ در پایلوت بودن استان لرستان فعلا موفقیتی صورت نگرفته است.

    وی با اشاره به وضعیت پتروشیمی خرم آباد و معاف بودن از مالیات نیز گفت: امروز پتروشیمی خرم آباد کم کاری می کند و دغدغه ما و اشتغال استان را ندارد و به دنبال سودهی خود است.

    ملکشاهی بیان داشت: اگر پتروشیمی خرم آباد را در قالب شهرک پتروشیمی که مورد تایید رئیس جمهور نیز است به ثمر می رسانیدم موفقیت های چشم گیری را به دست می آوردیم؛ ما نتوانستیم در حوزه اقتصاد مقاومتی کاری کنیم.

     

    انتهای پیام/

    منبع: لرستان خبر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *