×

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خود داری هیئتهای عزاداری از سوزاندن و قطع درختان در آیین گل مالی

  • مهر ۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از عزاداران خواست برای خشک کردن خود در آیین گل مالی از چوبهای خشک استفاده کنند. به گزارش نیساخبر، نجفی در آستانه عاشورای حسینی و برگزاری آیین گل مالی در خرم آباد و دیگر مناطق استان،  از مسئولان هیات های عزاداری خواست برای خشک کردن لباس عزاداران بعد از […]

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خود داری هیئتهای عزاداری از سوزاندن و قطع درختان در آیین گل مالی
  • مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از عزاداران خواست برای خشک کردن خود در آیین گل مالی از چوبهای خشک استفاده کنند.
    به گزارش نیساخبر، نجفی در آستانه عاشورای حسینی و برگزاری آیین گل مالی در خرم آباد و دیگر مناطق استان،  از مسئولان هیات های عزاداری خواست برای خشک کردن لباس عزاداران بعد از گل مالی، ضمن  پرهیز از قطع درختان، از چوب های خشک شده استفاده کنند .
    وی  همچنین ازعزاداران ابا عبد الله الحسین  با توجه به بیماری زا بودن ظروف پلاستیکی، مواد غذاییِ نذری را در ظروف کاغذی، آلومینیومی و یا گیاهی قرار دهند و پسماند آن را در سطل های زباله قرار دهند.
    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان  گفته: هیزم مورد نیاز هیئتها برای آیین گِل مالی تامین شده،  مسوولان هـیات ها با مراجعه به ادارات منابع طبیعی برای تامین هیزم مورد نیاز خود اقدام کنند .
    مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان هم تاکید کرده با قطع کنندگان درختان برخورد جدی میشود و برای این منظور علاوه بر استقرار ۴۰ گشت ثابت و سیار در مناطق جنگلی، شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ امـداد و جنگـل به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است .

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *