×

مراسم تشییع و خاکسپاری ۶شهید گمنام در لرستان برگزار شد+تصاویر

  • کد نوشته: 5575
  • تیر ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان و بر روی دستان مردم شهیدپرور لرستان تشییع و خاکسپاری شد. به گزارش نیساخبر” صبح امروز در سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفرصادق علیه السلام و هم‌زمان با تشییع شهدا در دیگر نقاط کشور پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور […]

    مراسم تشییع و خاکسپاری ۶شهید گمنام در لرستان برگزار شد+تصاویر
  • مراسم تشییع و خاکسپاری 6شهید گمنام در لرستان برگزار شد+تصاویر

    پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان و بر روی دستان مردم شهیدپرور لرستان تشییع و خاکسپاری شد.

    به گزارش نیساخبر” صبح امروز در سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفرصادق علیه السلام و هم‌زمان با تشییع شهدا در دیگر نقاط کشور پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان و بر روی دستان مردم شهیدپرور لرستان در شهرهای خرم‌آباد، الیگودرز، بروجرد و مومن‌آباد ازنا تشییع و خاکسپاری ‌شد.

    شهید گمنام

    امروز استان لرستان میزبان ۶ شهید گمنام است؛شهدایی که به ندای رهبر خود لبیک گفتند و لحظه ای آرام نداشتند، شهدایی که همه آنها در وصیت نامه هایشان افراد را به پیروی از ولایت دعوت کرده اند، شهدایی که تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

     

    شهید گمنام

    با ورود شهدای گمنام حال و هوای شهرها عطر شهادت به خود گرفت،گرچه هوا گرم است اما جمعیت زیادی برای تشییع این شهدای گمنام آمده اند مردمی که استقبال از شهدا را افتخار خود می دانند و با چشمانی اشکبار و خیس به شهدا را همراهی می کنند و به خوبی می دانند آرامش و امنیت امروز مرهون خون شهداست، پس آمده اند تا بار دیگر تجدید بیعت کنند که راه شهدا را ادامه می دهند.

    شهید گمنام

    در میان جمعیت هر کسی به نوعی خلوت کرده، صدای صلوات و صوت شهید گمنام سلام، بوی اسپند حال و هوای شهرها  را آسمانی کرده است.

    خرم آباد

     مراسم تشییع و تدفین یک شهید ۲۷ ساله که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده است از ساعت ۹صبح امروز با حضور پرشور مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی از ورودی پادگان لشگر ۸۴ بدرآباد برگزار شد.

    تشییع شهید گمنام در خرم آباد

    حجت الاسلام قاسم متقی نیا،امام جمعه موقت خرم آباد در حاشیه تشییع شهید گمنام خرم آباد در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: شهدا و خانواده هایشان حقیقتا به تعبیر بزرگان برای ما چراغ هدایت هستند که روشنایی راه را به ما نشان می دهند.

     

    وی افزود: این نور چراغ شهدا هستند که  راه درست را به ما نشان می دهند و  مبادا ما به یک جایی برسیم به یک باوری که خودمان را از شهدا جدا بدانیم و از آنها دور باشیم.

     

    تشییع شهید گمنام در خرم آباد0

     

    حجت الاسلام متقی نیا بیان داشت: خدای متعال شهدا و ذخیره هایی را دارد که بعد از هر مدتی برای اینکه ما را از غفلت ها بیدار کند یک زنگ بیدار باشی را برای ما به صدا در می آورد؛ حضور جاوید الاثرها در شهر ها و استان ها و مکان های که حضور دارند به عنوان شهدای گمنام و شهدایی که تازه  تفحص شدند پیام شان این است که خدا به هدایت ما امیدوار است و خدا هنوز می خواهد راه را به ما نشان بدهد به وسیله  علامت ها، نشانه ها و نشان گری ها که ما راه به هدف می رساند.

     

    وی اظهار داشت: یادمان نرود با توجه به  فضایی که الان در آن قرار  داریم باید بدانیم همه کسانی که مسئولیت دارند باید مواظب باشند که چه مسئولیتی به عهده دارند چه آن کسی که مسئولیت یک نفر را به عهده دارد و چه آن کسی که مسئولیت میلیونها نفر را عهده دار است.

    بروجرد

    همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک ۲ شهید گمنام عصر روز گذشته وارد شهرستان بروجرد شد و مورد استقبال قرار گرفت.

    صبح امروز پیکر شهدای گمنام از مسجد امام(ره) به سمت امامزاده جعفر(ع) با حضور پر شور مردم و مسئولین تشییع و سپس برای خاکسپاری به پادگان مهندسی بروجرد انتقال داده شد.

    شهید گمنام

    یکی از شهدای گمنام ۲۸ ساله در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده و شهید گمنام دیگر ۱۹ ساله و در عملیات خیبر در محل مجنون به فیض شهادت نائل آمده اند.

    در این مراسم بسیاری از مردم مومن و شهید پرور بروجرد حضور یافتند.

     

    مومن آباد ازنا

    آیین استقبال ازپیکر پاک شهدا از ورودی مومن آباد با حضور پرشور مردم این شهر انجام شد.

    تشییع با شکوه شهدای گمنام در شهر مومن آباد ازنا

     

    انبوهی از قشر های مختلف مردم مومن آباد از بعداز ظهر در مسیر این شهدا تجمع کرده بودند وبا ورود کاروان شهدا با چشمانی اشک آلود به استقبال یادگاران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

     

    تشییع با شکوه شهدای گمنام در شهر مومن آباد ازنا

     

    مرد و زن،پیر و جوان و حتی کودکان خردسالان به استقبال شهدا آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیز ترین هدیه الهی خود یعنی جانشان،سبب سربلندی این کشورشدند باتمام وجود در آغوش بگیرند.

     

    تشییع با شکوه شهدای گمنام در شهر مومن آباد ازنا

     

    یکی از این شهدا ۲۱ ساله  که در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای ۲ و شهید دیگر ۲۰ ساله و در منطقه مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده اند.

     

    الیگودرز

    با حضور جمع زیادی از مردم شهید پرور شهرستان الیگودرز مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد.

     

    تشییع شهید گمنام در الیگودرز

    پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام از چهارراه شهرداری به‌طرف حوزه علمیه مهدیه تشییع و به خاک سپرده شد.

    این شهید ۱۷ ساله و در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

    تشییع شهید گمنام در الیگودرز0 

     

    انتهای پیام/

    منبع: سفیرافلاک

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *