×

مردم لرستان دورهمی‌های خانوادگی شب یلدا را حذف کنند

  • کد نوشته: 14310
  • آذر ۲۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی استان مردم دورهمی‌های خانوادگی شب یلدا را برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان حذف کنند.

    مردم لرستان دورهمی‌های خانوادگی شب یلدا را حذف کنند
  • محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه «زنان، بحران کرونا و مدیریت شب یلدا» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه بانوان در نقش‌های مهم همسری و مادری تأثیر زیادی بر زوایا و ابعاد خانواده دارند اظهارداشت: زنان در کنار فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مسئولیت‌های سنگینی دارند که در این رابطه می‌توان به نقش تربیتی زن در خانواده اشاره کرد.

    وی افزود: با توجه به شرایط ویژه لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، زنان در بحث کنترل فرزندان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ایام قرنطینه خانگی زحمات زیادی را متحمل شده‌اند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: در این دوران کرونا، بانوان با صبوری توانستند نشاط و آرامش خانواده خود را حفظ کنند تا دچار مشکلات و اختلالات رفتاری نشوند.

    وی تعاملات و روابط اجتماعی قوی را یکی از ویژگی‌های مردم لرستان دانست و گفت: در این دوران کرونایی مردم به ناچار باید جهت حفظ سلامتی خود و خانواده با تغییر سبک رفتار، تعاملات گذشته را محدود و به شکل دیگری مدیریت کنند.

    ثمینی به لزوم حذف دورهمی‌های خانوادگی در  شب یلدا با توجه به شرایط امروز تاکید کرد و اظهارداشت: این امر مهم باید در سطح گسترده به مردم اطلاع رسانی شود تا برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان شب یلدا را بدون دورهمی و در بستر فضای مجازی سپری کنند.

    وی فرهنگ‌سازی برای پرهیز از تجمع و دورهمی در شب یلدا را یک ضرورت دانست و افزود: در این رابطه صدا و سیمای مرکز لرستان و سایر دستگاه‌های فرهنگی با برنامه‌ریزی مناسب، برنامه‌های شاد و متنوع را از طریق مختلف در اختیار مردم قرار دهند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *