×

رئیس اتاق اصناف لرستان گفـت:
«نان» با کیفیت می‌شود

  • کد نوشته: 13864
  • مهر ۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس اتاق اصناف لرستان گفـت: پس از افزایش قیمت نان بایستی شاهد افزایش کیفیت نان باشیم و لذا در صورتی که تخلفاتی مانند کیفیت پایین نان و کم فروشی در یک واحد نانوایی مشاهده شود به شدت با واحد متخلف برخورد می‌کنیم.

    «نان» با کیفیت می‌شود
  • منوچهر اسبکوه  اظهار داشت: نانوایی‌های استان پس از افزایش قیمت نان در استان‌های همجوار برای جلوگیری از کاهش کیفیت نان خواستار افزایش قیمت نان شدند که با این موضوع  طی هفته گذشته موافقت شد.

    وی با بیان اینکه پس از افزایش قیمت نان بایستی شاهد افزایش کیفیت نان باشیم، افزود: با وجود این افزایش قیمت در صورتی که تخلفاتی مانند کیفیت پایین نان و کم فروشی در یک واحد نانوایی مشاهده شود به شدت با واحد متخلف برخورد می‌کنیم.

     رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: چانه هر عددنان لواش ۱۷۵ گرم است که پس از پخت بایستی به ۱۳۳ گرم برسد همچنین برای نان‌های سنگک و ساجی نیز چانه نان ۶۴۰ و ۳۲۰ گرم بوده که پس از پخت باید به ۵۰۰ و ۲۶۰ گرم برسد.

    اسبکوه با اشاره به اینکه مردم در صورت تخلف می‌توانند به سازمان‌های مربوطه تماس بگیرند، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف مردم می‌توانند با شماره‌های ۱۳۵، ۱۲۴ و ۳۳۸۱۰۱۲۳۴۵ واحد صنفی متخلف را معرفی کنند و در اسرع وقت و با سرعت هر چه بیشتر با آن برخورد می‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *