×

نماینده ولی فقیه در لرستان خواستار کمک بانک ها به شرکت های دانش بنیان شد

  • شهریور ۱۰, ۱۴۰۱
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بانک های استان باید با شرکت های دانش بنیان تعامل کنند تا تسهیلات به راحتی در اختیار این شرکت ها قرار گیرد.

    نماینده ولی فقیه در لرستان خواستار کمک بانک ها به شرکت های دانش بنیان شد
  • حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی  در جلسه هم اندیشی شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: گاهی مشکلاتی وجود دارد و به نظر می رسد افرادی مانع هستند اما باید تلاش شود تعاملات بیشتر باشد.

    وی افزود: ستاد و قرارگاهی در این زمینه وجود دارد و باید برای رفع مشکل به آنها مراجعه شود چراکه وقتی بانکها، کارشناسان، استاندار و معاونین به دنبال رونق و جهش تولید تلاش می کنند، دلیلی ندارد درنگ کنیم تا مشکلی بزرگتر شود.

    وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان باید به جهت کمیت و کیفیت رشد پیدا کنند و در کنار کارخانه ها مراکز تحقیقاتی باشد چون پیشرفت امروز در سایه تولید علم و دانش بنیان ها است و گذر از این مرحله چرخه ای است که همه باید برای آن تلاش کنند بنابراین بانک ها باید خدمات خود را به شرکت های دانش بنیان ارائه دهند و از طرف دیگر این شرکت ها نیز زیرساخت لازم را فراهم کنند.

    نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت استان در خصوص گیاهان دارویی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان باید تولید دانش و اشتغال کنند که در این راستا پارک علم و فناوری وظیفه مهمی بر دوش دارد که باید همراهی کند.

    شاهرخی خاطرنشان کرد: سالهاست اعلام می شود تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می شود ولی بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار در استان وجود دارد بنابراین این تسهیلات اندک فرصتی است تا اشتغال ایجاد شود اما اگر فقط مشغول این تسهیلات باشیم از اشتغال پایدار عقب می مانیم.

    وی همچنین با اشاره به احداث زائرسرای لرستان در مشهد گفت: برای این مهم زمینی به همه استانها در مشهد تعلق یافت که کار اجرای ۴۰ آپارتمان ۶۰ متری لرستان ۴۰ درصد پیشرفت دارد و اعلام شده اگر تکمیل نشود به استان های دیگر واگذار می شود بنابراین همه باید در این خصوص کمک و همت کنند.

    ۳۹ شرکت دانش بنیان در لرستان وجود دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *