×

هتل آزادی خرم‌آباد بین افتتاح “شدن و نشدن”

  • اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
  • ۰
  •   هتل آزادی شهر خرم‌آباد که بنا بود با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح شود، برنامه افتتاحی نداشت و هدف حضور تنها یک بازدید اعلام شد. به گزارش نیساخبر  ، استان لرستان روز گذشته میزبان حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور بود […]

    هتل آزادی خرم‌آباد بین افتتاح “شدن و نشدن”
  •  

    احمدی پور

    هتل آزادی شهر خرم‌آباد که بنا بود با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح شود، برنامه افتتاحی نداشت و هدف حضور تنها یک بازدید اعلام شد.

    به گزارش نیساخبر  ، استان لرستان روز گذشته میزبان حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور بود تا در روزهای پایانی سال بازدیدی از اماکن و کمپ‌های گردشگری استان انجام گیرد.

    برنامه سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از شهرستان ازنا شروع شد و پس از بازدید از کمپ‌های گردشگری الیگودرز نوبت به بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلک و باغ گلستان رسید.

    پایان‌بخش برنامه امروز احمدی پور در شهر خرم‌آباد افتتاح هتل آزادی بود که دریک اقدام سؤال‌برانگیز هدف حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور توسط اطرافیان تنها یک بازدید اعلام شد.

    مقدمات لازم برای افتتاح هتل آزادی توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور فراهم‌شده بود که در بدو ورود وی همراهان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور ممانعت کردند و گفتند قصد حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در این هتل تنها یک بازدید است نه افتتاح به‌طوری‌که پیش از حضور احمدی پور اطرافیان وی اجازه نصب نوار افتتاح را ندادند.

    پس از بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور از هتل آزادی، مالک هتل روند چگونگی احیاء این هتل را توضیح داد و گفت با توجه به اینکه این هتل طی سال‌ها تعطیل بود و اکنون احیاء و زمینه اشتغال چندین نفر فراهم‌شده است بهتر بود به‌جای بازدید لفظ افتتاح به‌کاربرده می‌شد.

    هتل آزادی یا تابان سابق در چهار طبقه و ۲۹ اتاق توسط بخش خصوصی آماده‌شده و برای راه‌اندازی آن هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *