×

کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد در لرستان پلمب شود

  • مرداد ۳۰, ۱۴۰۱
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به شناسایی ۲۰ کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در لرستان، گفت: تمام کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد این استان پلمب شود.

    کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد در لرستان پلمب شود
  • داریوش شاهون‌وند در رابطه با بازدید از چهار کمپ خصوصی سطح این شهر اظهار داشت: وظیفه قانونی مسئولان بازدید از این کمپ‌هاست، اما هیچ‌کدام از مسئولان مرتبط تاکنون بازدیدی از وضعیت این کمپ‌ها نداشته‌اند و به نوعی رهاشده محسوب می‌شوند.

    وی با اشاره به خصوصی‌بودن بودجه کمپ‌ها افزود: یکی از مسئولان این کمپ‌ها تقاضای‌شان این بود که هفته‌ای یک سانس برای بازی فوتبال و شنای افراد کمپ به ما احتصاص دهند و مسئولان اداره ورزش مسابقات بین کمپ‌ها را برگزار کنند که در رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان هرسه خواسته مسئولین کمپ مورد موافقت قرار گرفت.

    دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد  با بیان اینکه دوره‌های حرفه آموزی برای بهبودیافتگان برگزار می‌شود، عنوان کرد: تقاضای کمپ‌های خصوصی این بود که اداره صنعت، معدن و تجارت با دادن مجوز ایجاد تولیدی برای اشتغال بهبودیافتگان موافقت کند در رایزنی با مدیرکل سازمان صعت، معدن و تجارت لرستان این خواسته نیز مورد موافقت قرار گرفت.

    وی با اشاره به کمپ خصوصی واقع در منطقه گیلوران بیان کرد: این کمپ از لحاظ امکانات، بهداشت، کلاس‌های آموزشی و غذا بسیار مجهز بود.

    شاهون‌وند با تأکید بر لزوم پلمب کمپ‌های غیرمجاز توسط پلیس اماکن گفت: بیش از ۲۰‌ کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در لرستان شناسایی شده که پس از پلمب در وهله بعدی باید نظارت‌های بیشتری به‌صورت مستمر بر روی آنها انجام شود که این اماکن فک پلمب نشود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *